Gå til innhold

Skal jeg prøve dette?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå lyst til å bryte isolasjonen min. Jeg er plaget av panikkangst.

Tenkte å prøve en halv sobril og prøve meg litt utenfor de trygge rammene som jeg har satt opp.. Prøve å tenke at det ikke er lenge siden jeg var ute på farten..

Bare gå litt ute på veien, evt sette meg litt i bilen..

Hva tror du/dere om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311827-skal-jeg-pr%C3%B8ve-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minamia

Jeg synes det er en god ide. Når du får mestring kan du prøve det samme, eller litt av det samme uten sobril. Det er mye jeg gjør uten sobril nå, som jeg måtte bruke sobril for å greie i begynnelsen.

Våg å kjenne på litt av angsten før du trekker deg også.

Gjest Sobrilbrukeren.

Gjør det du? Jeg har brukt sobril til og fra siden senhøsten, og det gjorde det lettere for meg å klare ting, ellers ville jeg ikke gjort dem. Etterhvert begynnte jeg å gjøre de samme tingene uten, og nå har jeg ikke tatt en på tre måneder.

Så ja, bruk sobril hvis det gjør at du kommer deg ut, men ikke hele tiden, og når du føler deg bedre og tryggere, så kan du jo prøve uten, eller i mindre doser.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...