Gå til innhold

herregud..hva gjør jeg nå...

Anbefalte innlegg

Gjest worthless
Skrevet

Det her går ikke lenger..nå klarer jeg ikke mer..er helt knust inni meg jeg..jobba så hardt for å klare meg uten piller..klart det i mange mnd..så ble behandler borte..så møtte jeg mye fordømmelse fordi jeg tok piller etter overgrepet..for ikke mange vet hva som skjedde i forkant...et par venner har stukket også..uten at jeg gjorde noe galt, de bare klarte ikke..

Nå har jeg ikkje noen å støtte meg til lenger..behandler er fortsatt sykemeldt og er heilt aleine i verden..fikk ei kraftig avvisning i stad, så det smalt..så jeg kjente det langt ned i magen..og no sitte jeg her og lurer på om jeg bare skal ta kvelden..for godt..innser at heile livet mitt har vært traumatisk, frå jeg blei født..og skjønnar no at det skal vanvittig mye til...for å få et normalt liv..

virkeligheten smalt meg i trynet i sted, og nå føler jeg meg totalt udugeleg, verdiløs...og totalt alene..og aner ikke hva som skjer..innleggelse fungerer ikke på meg, for jeg klarer ikke stole på folk, pga veldig dårlige erfaringer fra oppveksten og seinere i livet..vil bare dø..er bare behandler jeg stoler på..men hn er jo sykemeldt og usikkert når hn er tilbake..

hva gjør ein når ein er så totalt uten filter at alt svømmer..ein går på gele...ein svever i lufta..og fantasrerer om blod og kutt ein skal straffe seg selv med...? Vil ikke plage andre med dette..da bare stikker dem, sikkert fordi jeg er så avskylig...de hater meg..jeg er ekkel..jeg hater meg selv..jeg er usynlig føles som..alt rundt meg er fremmed..får ikke grep lenger...

Fastlegen min er ikkje noe hyggelig..så vil ikke oppsøke han heller..jeg er så redd..men kan ikke si det til noen, dei bare sukker oppgitt over meg da..sikkert best å forsvinne i stillehten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte gjelder det bare å holde ut mens det stormer som verst - inntil det igjen blir litt bedre.

Siden din behandler er langtidssykemeldt, så kan det være fornuftig at du bestiller time hos fastlegen og forklarer hvor mye du sliter. Vedkommende kan evt. kontakte dps og be om at du får snakke med noen der.

Du kan godt skrive om hvordan du har det her på dol, men du må holde styr på dette med å ikke skremme andre brukere gjennom å "true" med selvdestruktivitet. Skriv for å få hjelp og støtte, ikke bruk det å skrive her som en form for "utagering".

Håper du får en ok natt, og at du evt. kontakter fastlegen i morgen hvis du trenger det.

Gjest worthless
Skrevet

Ofte gjelder det bare å holde ut mens det stormer som verst - inntil det igjen blir litt bedre.

Siden din behandler er langtidssykemeldt, så kan det være fornuftig at du bestiller time hos fastlegen og forklarer hvor mye du sliter. Vedkommende kan evt. kontakte dps og be om at du får snakke med noen der.

Du kan godt skrive om hvordan du har det her på dol, men du må holde styr på dette med å ikke skremme andre brukere gjennom å "true" med selvdestruktivitet. Skriv for å få hjelp og støtte, ikke bruk det å skrive her som en form for "utagering".

Håper du får en ok natt, og at du evt. kontakter fastlegen i morgen hvis du trenger det.

sorry, mente ikke å true..skrev bare hva jeg tenkte, men har ikke tenkt å gjøre noe.....

Skrevet

sorry, mente ikke å true..skrev bare hva jeg tenkte, men har ikke tenkt å gjøre noe.....

Det er bra :-)

Gjest worthless
Skrevet

Det er bra :-)

Ja, du skal være forsiktig å si sånt til folk du ikke kjenner på nett, som er langt nede. Ikke alle som har det vondt går inn for å utagere eller true og i hvertfall ikke med vilje.

Gjest veslefrikken
Skrevet

''Du kan godt skrive om hvordan du har det her på dol, men du må holde styr på dette med å ikke skremme andre brukere gjennom å "true" med selvdestruktivitet. Skriv for å få hjelp og støtte, ikke bruk det å skrive her som en form for "utagering".''

Du har mye bra å komme med her inne, men av og til virker det nesten som om du påtar deg rollen som reserve webmaster eller noe. Du forteller vedkommende her hva hun kan og ikke kan gjøre. Synes den var litt drøy.

Gjest worthless
Skrevet

''Du kan godt skrive om hvordan du har det her på dol, men du må holde styr på dette med å ikke skremme andre brukere gjennom å "true" med selvdestruktivitet. Skriv for å få hjelp og støtte, ikke bruk det å skrive her som en form for "utagering".''

Du har mye bra å komme med her inne, men av og til virker det nesten som om du påtar deg rollen som reserve webmaster eller noe. Du forteller vedkommende her hva hun kan og ikke kan gjøre. Synes den var litt drøy.

Takk for litt støtte. Jeg mente overhodet ikke å true med noe....var bare langt nede..fortvila..hadde hatt en traumatisk dag og mye som hadde skjedd....bra du påpeker det-

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg oppfattet ikke innlegget som truende. Svaret ditt, derimot, kan skremme vedkommende vekk fra forumet.

Hvorfor kommer du ikke med pekefingeren til folk som skriver adskillig værre innlegg enn dette, gjerne med overskriften "suicidal"??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...