Gjest minnah Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Noen som har prøvd dette? Er nok i ferd med å utvikle kronisk stress er jeg redd, fungerer ikke særlig bra hverken i hverdag eller jobb lenger. Vil gjerne prøve noe "alternativt", kan dette være noe..? 0 Siter
Gjest good luck:) Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 selv synes jeg det avhengiger av kjemien til den som utfører dette.hun jeg har nå er jeg fornøyd med:) men om det er selve behandlingen,eller helheten som hjelper mest,vet jeg ikke.men kontakten med kroppen er bedre,på godt og vondt 0 Siter
Gjest synes det er trist å høre Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Har du testet yoga og avspenningsteknikker? Hva er det som stresser deg? Har du det bra med deg selv? Har du migrene? Bruker du medisiner? 0 Siter
avidi Skrevet 25. juli 2010 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har prøvd kranio-sakralterapi mot spenninger i nakke og kjeve. Det har hjulpet en kort stund men så er det like ille igjen. Tror ikke det har noen virkning på stresproblematikk. 0 Siter
Gjest trådstarter har nytt nick Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Har du testet yoga og avspenningsteknikker? Hva er det som stresser deg? Har du det bra med deg selv? Har du migrene? Bruker du medisiner? Takk takk, dette er lenge siden nå, og svaret var ME. Dessverre, men nå er jeg antakeligvis på vei ut av det igjen, så jeg var ikke hardest rammet. Takk for svar :-)))) 0 Siter
Gjest trådstarter har nytt nick Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har prøvd kranio-sakralterapi mot spenninger i nakke og kjeve. Det har hjulpet en kort stund men så er det like ille igjen. Tror ikke det har noen virkning på stresproblematikk. Takk takk, dette er lenge siden nå, og svaret var ME. Dessverre. Men nå er jeg antakeligvis på vei ut av det igjen, så jeg var ikke hardest rammet. Takk for svar :-)))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.