Gå til innhold

Kraniosakral terapi mot stress

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Noen som har prøvd dette?

Er nok i ferd med å utvikle kronisk stress er jeg redd, fungerer ikke særlig bra hverken i hverdag eller jobb lenger.

Vil gjerne prøve noe "alternativt", kan dette være noe..?

Gjest good luck:)
Skrevet

selv synes jeg det avhengiger av kjemien til den som utfører dette.hun jeg har nå er jeg fornøyd med:) men om det er selve behandlingen,eller helheten som hjelper mest,vet jeg ikke.men kontakten med kroppen er bedre,på godt og vondt

• 1 år senere...
Gjest synes det er trist å høre
Skrevet

Har du testet yoga og avspenningsteknikker?

Hva er det som stresser deg?

Har du det bra med deg selv?

Har du migrene?

Bruker du medisiner?

Skrevet

Jeg har prøvd kranio-sakralterapi mot spenninger i nakke og kjeve. Det har hjulpet en kort stund men så er det like ille igjen. Tror ikke det har noen virkning på stresproblematikk.

Gjest trådstarter har nytt nick
Skrevet

Har du testet yoga og avspenningsteknikker?

Hva er det som stresser deg?

Har du det bra med deg selv?

Har du migrene?

Bruker du medisiner?

Takk takk, dette er lenge siden nå, og svaret var ME. Dessverre, men nå er jeg antakeligvis på vei ut av det igjen, så jeg var ikke hardest rammet. Takk for svar :-))))

Gjest trådstarter har nytt nick
Skrevet

Jeg har prøvd kranio-sakralterapi mot spenninger i nakke og kjeve. Det har hjulpet en kort stund men så er det like ille igjen. Tror ikke det har noen virkning på stresproblematikk.

Takk takk, dette er lenge siden nå, og svaret var ME. Dessverre. Men nå er jeg antakeligvis på vei ut av det igjen, så jeg var ikke hardest rammet. Takk for svar :-))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...