Gå til innhold

Så er komikveld igang igjen:-)

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig. Jeg skrev det med tilskuerne ut fra musikerens startinnlegg. Det må gå an å skifte kanal eller slå av uten å forlange at aktiviteten opphører.

''Det må gå an å skifte kanal eller slå av uten å forlange at aktiviteten opphører.''

Kanskje musikeren har mistet fjernkontrollen? ;-) Du vet, fra dypt nedi sofaen kreves det bruk av energi for å få slått av eller zappet om fjernkontrollen har havna under sofaputa.

Gjest ChiengMai
Skrevet

En kan vel kanskje si at damene hadde, og har, et ganske mye større utviklingspotensiale... :-)

Og som typisk mannfolk går det bare nedover med gutta etter at de har nådd toppen?

Yeah, rait!

Skrevet

Og som typisk mannfolk går det bare nedover med gutta etter at de har nådd toppen?

Yeah, rait!

Jeg for min del er ferdig forfalt.

Men seriøst, med Åge Hareide som landslagssjef ligger det nok et betydelig utviklingspotensiale hos herrelandslaget også. Om enn av en litt annen størrelse enn med kvinnene.

Gjest desktop
Skrevet

En kan vel kanskje si at damene hadde, og har, et ganske mye større utviklingspotensiale... :-)

Jada, det har du rett i. Kvinnefotball vil måtte utvikle seg i en annen retning en herrefotball, få en egenart og ikke bare bli dårlige kopier. I håndball er det nesten to forskjellige idretter, begge med sitt spesielle uttrykk.

Kvinnefotball må få til dette hvis de skal lykkes i "markedet".

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg for min del er ferdig forfalt.

Men seriøst, med Åge Hareide som landslagssjef ligger det nok et betydelig utviklingspotensiale hos herrelandslaget også. Om enn av en litt annen størrelse enn med kvinnene.

''Jeg for min del er ferdig forfalt.''

Kan jo være greit det også, da vet man hva man har...

''Men seriøst, med Åge Hareide som landslagssjef ligger det nok et betydelig utviklingspotensiale hos herrelandslaget også. ''

Tvert imot vil vel jeg si, men så syns jeg at Åge Hareide er ei ekkel klyse, jeg da. :-) Som forøvrig ser ut til å gjøre en dårligere og dårligere jobb.

Gjest som så kampen
Skrevet

''Keeperene klarer ikke slenge seg, det er bare å skyte litt høyt, så blir det mål. ''

Du kan ikke ha sett kampen. Erika Skarbø hadde en mesterlig redning i 2.omgang. Kanskje ikke så rart at det "bare er å skyte litt høyt" siden målene er like store for kvinnene som menn, og som kjent har menn litt annen fysikk og forutsetninger.

Skrevet

''Jeg for min del er ferdig forfalt.''

Kan jo være greit det også, da vet man hva man har...

''Men seriøst, med Åge Hareide som landslagssjef ligger det nok et betydelig utviklingspotensiale hos herrelandslaget også. ''

Tvert imot vil vel jeg si, men så syns jeg at Åge Hareide er ei ekkel klyse, jeg da. :-) Som forøvrig ser ut til å gjøre en dårligere og dårligere jobb.

Nettopp mitt poeng også. Bunnen er snart nådd, og da er det jo et visst utviklingspotensiale.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nettopp mitt poeng også. Bunnen er snart nådd, og da er det jo et visst utviklingspotensiale.

Hehe, ironi er en fin hest. Men ikke alltid like enkelt å forstå hos folk man ikke kjenner. :-) Da var vi visst enige i den saken.

Gjest deltager i dame-nm 1972
Skrevet

Damene deltar i dameklassen og deltar derfor ikke i herreklassen. Kampene må derfor dømmes deretter. Spennende og morsomt å følge med på jente og damefotball. Er herrene med i ol?

Skrevet

Damene deltar i dameklassen og deltar derfor ikke i herreklassen. Kampene må derfor dømmes deretter. Spennende og morsomt å følge med på jente og damefotball. Er herrene med i ol?

Ja, morsomt er det:-)

Herrene er ikke med, først og fremst fordi de har en ræva trener, dernest fordi nivået er mye høyere.

Har noen snakka om dømming her...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...