Gå til innhold

Må bare få det ut,vi ble så redde i dag;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for svar igjen.

Jeg er ikke helt oppdatert på det, men det jeg tenkte på er regler vedr dette, om å flytte langt unna den ene forelderen, som jeg har hørt om, men altså ikke satt meg helt inn i..

Dette vet ikke jeg heller om noe er vedtatt enda. Vet det har vært oppe til diskusjon.

Greit med barn som har foreldre som er ok, da synes jeg ikke de skal flytte langt vekk. Men i dette tilfelle og mange andre synes jeg det må være lov. Tenk på mange barn som blir nesten ødelagt av å ha en forelder som utøver terror.

Jeg har følt det på kroppen selv. Ikke av faren til barna, men av et nerme familiemedlem. Han var/er psykopat/psykotisk, alkoholiker, veldig sint, kontrollerende. Tok seg inn i huset vårt flere ganger mens barna var små. Det har satt mange spor.

Derfor mener jeg at det er viktig å skjerme barn. Det må du også fokusere på når du treffer barnevern, behandler osv. I tillegg selvfølgelig, ta vare på deg selv også :-).

Ha en fin kveld, jeg skal ut å ha det litt gøy ikveld :-))

Videoannonse
Annonse
Gjest Valnøtt
Skrevet

Tusen takk for svar igjen.

Jeg er ikke helt oppdatert på det, men det jeg tenkte på er regler vedr dette, om å flytte langt unna den ene forelderen, som jeg har hørt om, men altså ikke satt meg helt inn i..

Den loven er ikke vedtatt enda, så du flytter nøyaktig hvor du vil, og trenger ikke spørre noen om lov :-)

Skrevet

Hei Colette

Jeg syntes du ga et så godt tips til J31! at jeg bare måtte takke deg. Det hjalp meg til å tenke mer konstruktivt i min egen situasjon.

Tusen takk:)

Det var hyggelig å høre :-) Jeg tror at det rådet er viktig å følge. Gir man maktmennesker enda mer følelse av makt, så kan det gå riktig ille. Kjenner dessverre til et helt konkret eksempel på det.

Huff, det er ikke greit :-(

Skrevet

Den loven er ikke vedtatt enda, så du flytter nøyaktig hvor du vil, og trenger ikke spørre noen om lov :-)

Ok, det var veldig greit å få det avklart. TAkk skal du ha, valnøtt :-)

Skrevet

Dette vet ikke jeg heller om noe er vedtatt enda. Vet det har vært oppe til diskusjon.

Greit med barn som har foreldre som er ok, da synes jeg ikke de skal flytte langt vekk. Men i dette tilfelle og mange andre synes jeg det må være lov. Tenk på mange barn som blir nesten ødelagt av å ha en forelder som utøver terror.

Jeg har følt det på kroppen selv. Ikke av faren til barna, men av et nerme familiemedlem. Han var/er psykopat/psykotisk, alkoholiker, veldig sint, kontrollerende. Tok seg inn i huset vårt flere ganger mens barna var små. Det har satt mange spor.

Derfor mener jeg at det er viktig å skjerme barn. Det må du også fokusere på når du treffer barnevern, behandler osv. I tillegg selvfølgelig, ta vare på deg selv også :-).

Ha en fin kveld, jeg skal ut å ha det litt gøy ikveld :-))

Ja, hovedfokuset her i gården er barna og deres vel.

Håper du hadde det fint ute :-)

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...