Gjest marihøna08 Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Ble skuffa. Tok abilify og kjente god virkning etter en del timer. Fikk mer energi, mindre angst og mindre deprimert/tankekjør. Så går jeg på den noen dager og begynner få restless legs, mauring i kroppen og rastløshet. Er dette en typisk bivirkning av abilify? Jeg som trodde jeg hadde funnet den medisinen som skulle hjelpe:( Så slutta jeg på den, men fikk likevel ikke sove bedre. Rastløsheten gikk over, men søvnen ble ikke bedre. 0 Siter
Gjest loppeline Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Forsøkte du å holde deg hard, holde ut i ca 14 dager? De fleste bivirkninger forsvinner som regel da. Brukte engang den medisinen selv, men hadde ingen slike plager. Det som plaget meg var stivhet i beina, så måtte slutte pga dette. 0 Siter
Gjest marihøna08 Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Forsøkte du å holde deg hard, holde ut i ca 14 dager? De fleste bivirkninger forsvinner som regel da. Brukte engang den medisinen selv, men hadde ingen slike plager. Det som plaget meg var stivhet i beina, så måtte slutte pga dette. Ja det gjorde jeg. Men det ble bare verre. Er det sånn at hos noen så øker abilify angst fortløpende etterhvert som en går fast på den? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Det er ikke en typisk bivirkning, men sees dessverre hos en del pasienter. AP som overhode ikke gir trøtthet har dessverre en tendenstil å gi angst hos en del av brukerne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.