Gå til innhold

Dårlig sosial intelligens, dårlig selvtillitt og

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen stakkarslig kar
Skrevet

Hei, jeg var en utavdvent og livsnytende gutt frem til jeg begynte å få kviser da jeg var 19 år. Det ødela russetiden som jeg hadde gledet meg til (eller gjorde at jeg ikke deltok) og har ødelagt alt siden. For å gjøre en lang historie kort; jeg har stort sett holdt meg for meg selv i 10 år nå.Har studert og jobber, men er aldri med på noe sosialt og er skikkelig miskunnelig på de som mestrer livet og har det bra. Jeg føler meg veldig stygg. I ansiktet har jeg arr og det har tatt knekken på meg. Har vært hos alle hudlegene og hudpleierne i Oslo, har testet alle mulige lasere og behandlinger, men det er ingenting å gjøre. Jeg klarer ikke i slå meg til ro med å måtte leve alene resten av livet, men det ser mørkt ut.

Uansett, hør hørt noe om selvutviklingskurs og personlighetsutviklingskurs. Noen som vet noe om slike kurs og har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg har gått på selvutviklingskurs og det hjalp meg,så det kan jeg anbefale : )

Ellers er det sikkert mest deg selv som legger merke til ansiktet ditt,andre er opptatt av seg selv.

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hvor fremtrende arrene dine er da.

Jeg kjenner en gutt som er en god del eldre enn deg nå og hans arr etter kviser har bare blitt mindre og mindre synlig etterhvert.

Og om du ikke er helt fremmed for tanken hva med å jukse litt med en foundation.Ikke sånn at du ser sminka ut men det kan dekke kvisearr kjempebra. Har du kanskje en vennine som kan hjelpe deg.

Ellers så tenker jeg at det å jobbe med selvtillitt er lurt uansett.Er det noe du reelt kanskje ikke trenger å ha så mye komplekser for`?.

Gjest Hilsen stakkarslig kar
Skrevet

Jeg har gått på selvutviklingskurs og det hjalp meg,så det kan jeg anbefale : )

Ellers er det sikkert mest deg selv som legger merke til ansiktet ditt,andre er opptatt av seg selv.

Hvor var det du tok kurset? Vet du om noen bra kurs i Oslo?

Gjest D*lilith
Skrevet

Hvor var det du tok kurset? Vet du om noen bra kurs i Oslo?

Jeg har vært på kurs i Bergen og her jeg bor.

Hvis du går inn på alternativt nettverk kan du kanskje finne noen kurs der i Oslo,lykke til : )

Gjest til til dig
Skrevet

Jeg har selv dårlig selvtillit pga huden, men fikk mye bedre selvtillit da jeg fikk en jobb jeg trivdes med hvor jeg ble godtatt for den jeg var og følte jeg mestret noe.

Men jeg er helt avhengig av sminke... tør knapt vise meg uten. Litt synd det da, men føler jeg får mye bedre selvtillit når jeg har skjult ting...

Foundation, concealer og pudder...

Du som er gutt - der er d kanskje litt mye, men en lys concealer skjuler det meste.

Pass på å jevne ut med en lett finger, og se deg selv i dagslys foran et vindu, da ser du om det ser falskt ut eller hva.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...