neelie Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 http://www.ung.no/kjonnsid/501_Kj%C3%B8nnsidentitet_og_transseksualitet.html? Dette var det jeg leste, og.. vel jeg tenker på hvordan andre vil se på meg om jeg sier det til folk for tiden. Jeg vil ikke bli ledd av og ærtet om DU skulle møte meg. Så håper alle leser linken over så de som ikke viste kan vite nå 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Du hadde hverken blitt ledd av eller ertet om jeg hadde møtt deg! Jeg kan ikke så mye om det, men av diverse grunner har jeg den siste tiden fått mer kunnskap om akkurat dette. Var en fin link du kom med, der stod det godt forklart. Ønsker deg lykke til på din vei. 0 Siter
serenity777 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 ja, det må være ille å føle man er født i feil kropp. Det er sikkert ikke lett. Håper du får den hjelpen du trenger, og en greiest mulig metamorphose in til ditt rette kjønn. 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Nå er jeg godt voksen, og har dermed levd en del og lært en del og blir ikke så lett vippet av pinnen. Men om du er veldig ung så er det ikke sikkert alle du møter på veien helt vet hva det er som feiler deg og helt forstår hvor lite du kan noe for det. Men da må du være "the bigger person" og la dem få tid til å svelge unna. De skjønner fort at dette ikke er verre enn noe annet man kan få hjelp med på sykehus - også får du det helt, helt fint etterpå. Noen er født med hareskår veitu - andre med feil kjønnsorganer. Begge får det fint etter at de har fått den hjelpen de trenger :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.