Gå til innhold

Mer transsexualitet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira :o)
Skrevet

Du hadde hverken blitt ledd av eller ertet om jeg hadde møtt deg!

Jeg kan ikke så mye om det, men av diverse grunner har jeg den siste tiden fått mer kunnskap om akkurat dette.

Var en fin link du kom med, der stod det godt forklart.

Ønsker deg lykke til på din vei.

Skrevet

ja, det må være ille å føle man er født i feil kropp. Det er sikkert ikke lett. Håper du får den hjelpen du trenger, og en greiest mulig metamorphose in til ditt rette kjønn.

Gjest Valnøtt
Skrevet

Nå er jeg godt voksen, og har dermed levd en del og lært en del og blir ikke så lett vippet av pinnen. Men om du er veldig ung så er det ikke sikkert alle du møter på veien helt vet hva det er som feiler deg og helt forstår hvor lite du kan noe for det. Men da må du være "the bigger person" og la dem få tid til å svelge unna. De skjønner fort at dette ikke er verre enn noe annet man kan få hjelp med på sykehus - også får du det helt, helt fint etterpå.

Noen er født med hareskår veitu - andre med feil kjønnsorganer. Begge får det fint etter at de har fått den hjelpen de trenger :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...