Gå til innhold

Angsten tar overhånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 16 år som har et problem. Jeg takler ikke å være alene hjemme! På dagen går det greit, selv om jeg er nervøs da også, men ikke på kvelden. Jeg blir ekstremt paranoid og det føles som om jeg ser personer i øyekroken hele tida, eller hører lyder. Selv når jeg er på en hytte langt oppi skogen på et fredelig område, er jeg livredd. Dette hindrer meg i å delta på mange sosiale ting med venner, og det er noe som virkelig plager meg. Det er fælt å ha det sånn! I tillegg til å ha angst for å være alene, virker det som om jeg er redd for alt annet. Jeg er redd for å ta ferje og fly, og hver eneste gang jeg går ombord i enten en ferje eller et fly, er jeg alltid overbevist om at jeg kommer til å dø. Jeg har ikke opplevd noen ting som kan ha utløst denne frykten, det har kommet nå de siste to årene. Jeg er rett og slett konstant redd, og jeg vil ikke fortsette livet mitt sånn som nå. Jeg er desperat etter hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en prat med helsesøster når skolen begynner igjen i neste uke og hør om ikke hun kan hjelpe deg videre til noen du kan snakke med. *Klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...