Gå til innhold

NHD-Søvnmangel- medisering ved bipolar 2

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en ganske bra vår og sommer. Mine medisiner er cipralex 30 mg og 100 mg Seroquel og 7,5 mg imovane, noe som har stabilisert meg relativt bra, slik at jeg fungerer i en deltidsjobb.

Så skjer det noe jeg aldri har opplevd før: Medisinen slutter å virke

Jeg har ikke sovet en hel natt på 6 dager, og tilsammen kanskje sovet 7-8 timer tilsammen disse nettene. Problemet er at nå går det meg skikkelig på nervene. Jeg gråter og er irritabel, ustabil og redd for å bli så fortvilet at jeg skal gjøre meg noe. Når selv ikke to imovane og 500 mg Seroquel får meg inn i søvnen, hva skal da til?

Kan du gi meg noen råd, jeg er fullstendig ukjent med dette. Det er første gang.. Jeg føler meg i mixed states. Og har aldri misbrukt medisinen min.

Hva skal jeg gjøre, dette går ikke lenger!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...