Gjest linneah Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei, jeg vil gjerne spørre om noe angående psykose. Da jeg flyttet for meg selv, for mange år siden kunne det virke som om jeg hadde en psykose. men dette ble ikke gjordt noe med.nå flere år senere sliter jeg fremdeles med tanke tull og perioder med ..nja..hva enn jeg sal kalle det. føles ikke ut som deprisjon, men at ting rundt meg blir forandret.har også hatt et par små hallusiasjoner. Jeg er ennerelt mistenksom og sjalu, tror fort at folk ser på meg eller følger med meg, evt. vil gjøre meg vondt/ønsker meg vondt. Dette er veldig slitsomt og vondt for meg. Iblandt tar hjernen helt av, og jeg får ikke ro.da er jeg redd veggene lytter og evt.vi straffe meg senere hvos jeg sier noe stygt eller noe. jeg vet jo at dette er tull, men jeg er redd. og jeg får masse tanker, allt fra om persoer plutselig forandrer seg og vil ta meg, eller at jeg blr livredd for ting..sliter mest om kveldene, og blir sinnt, eller begynner å gråte, svært forvirra og gråten tar liksom ikke slutt. Har ødelagt et par forhold pgav. dette. Men hvis jeg er "psykoisk" hva vil det si? og ha skal jeg gjøre? kan det ha vært en psykose som har gått over flere år eller en som komer og går? Kan dette skade hjernen? det er så mye mere jeg skulle skrevet, som alle rangforestillingene, og at jeg har adhd, og bruker cipralex..men jeg føler meg lit redd med dette. Håper du kan hjelpe meg, Hilsen fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312048-nhd-psykose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnieh Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dette MÅ du ta opp med legen din. Kanskje bør du bruke medisiner for det. Høres ut som du har forferdelig plagsomme symptomer og slik skal en ikke ha det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312048-nhd-psykose/#findComment-2544756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.