Gå til innhold

Kan ikke skrive i diabetesforumet-HVA SKJER???


Gjest Windsong

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong

Hei! Når jeg prøver å svare på innlegg i diabetesforumet får jeg melding om at "denne meldingen ikke kan besvares" .

Om dere har tenkt å legge ned forumet blir jeg provosert! Selv om dere mangler fagfolk der, er det nok av mennesker som benytter forumet!

Hva er det som skjer?

PS (håper dere unnskjylder min noe dårlige nettikette i overskriften ;-) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caztra

Kanskje de ansvarlige har sommerferie eller noe? Siden de heller ikke forklarer hvorfor vi ikke får skrive inn i diverse forumer for øyeblikket.

Synes uansett at de kunne nevnt det på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Windsong !

På åpningssiden i forum om diabetes står følgende:

"Spesialist i indremedisin Stein Vaaler har i dette forumet svart på spørsmål om diabetes. Denne svartjenesten er nå avsluttet, men vi lar gruppen stå åpen for lesing av tidligere innlegg. Kanskje du finner svar på det du lurer på i de svarene som alt er gitt ved å kikke igjennom sidene. Benytt gjerne søk-knappen øverst til høyre på siden.

Dersom du har medisinskfaglig bakgrunn og ønsker å være vertinne eller vert for denne gruppen i sommer, er det hyggelig om du tar kontakt med oss på e-postadresse: [email protected]"

Som du ser har vi informert om at gruppen er tilgjengelig for lesing av innlegg. Før vi mottar flere spørsmål ønsker vi å ha en fagperson knyttet til gruppen. Jeg har mottatt forslag om å kontaktet diabetessenteret, men har ikke hatt kapasitet til å gjøre dette foreløpig.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Windsong !

På åpningssiden i forum om diabetes står følgende:

"Spesialist i indremedisin Stein Vaaler har i dette forumet svart på spørsmål om diabetes. Denne svartjenesten er nå avsluttet, men vi lar gruppen stå åpen for lesing av tidligere innlegg. Kanskje du finner svar på det du lurer på i de svarene som alt er gitt ved å kikke igjennom sidene. Benytt gjerne søk-knappen øverst til høyre på siden.

Dersom du har medisinskfaglig bakgrunn og ønsker å være vertinne eller vert for denne gruppen i sommer, er det hyggelig om du tar kontakt med oss på e-postadresse: [email protected]"

Som du ser har vi informert om at gruppen er tilgjengelig for lesing av innlegg. Før vi mottar flere spørsmål ønsker vi å ha en fagperson knyttet til gruppen. Jeg har mottatt forslag om å kontaktet diabetessenteret, men har ikke hatt kapasitet til å gjøre dette foreløpig.

Vennlig hilsen

Hvorfor benytter dol sig ikke af muligheden i de forskellige patientforeninger.

Diabetesforeningen og andre HAR folk med medisinskfaglig bakgrunn.

Blot en ide, for nedlægge et sådan forum ville være helt forkert.

Hvornår ved I hvad som sker med dol dk ??

vh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hvorfor benytter dol sig ikke af muligheden i de forskellige patientforeninger.

Diabetesforeningen og andre HAR folk med medisinskfaglig bakgrunn.

Blot en ide, for nedlægge et sådan forum ville være helt forkert.

Hvornår ved I hvad som sker med dol dk ??

vh.

Hei Pi@ !

Den danske tjenesten har sommerlukning fram til 15. september. I mellomtiden vil vi se på hva vi vil gjøre med den danske tjenesten.

Forslaget om å kontakte pasientforeninger. Dessverre har jeg for tiden lite tid til å gjøre dette, da mye av tiden går med til å svare i forum.....

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Kanskje de ansvarlige har sommerferie eller noe? Siden de heller ikke forklarer hvorfor vi ikke får skrive inn i diverse forumer for øyeblikket.

Synes uansett at de kunne nevnt det på forhånd.

Hei og takk for svar!

Jeg synes likevel det er latterlig at det ikke er anledning til å snakke med hverandre der inne!

Det går jo klart fram at dere ikke har noe kompetent fagpersonell i forumet for tiden.

En hver bruker av DOL bør ha nok skjønn til å konferere med sin egen lege når de er usikre.

Grunnen til at jeg ikke bruker forumet til diabetesforbundet, er at DOL har mer oversiktlige sider med flere brukere. De som trenger medisinsk netthjelp med diabetes, kan henvende seg til diafonen på dianett.no. Svar som blir gitt igjennom den tjenesten, blir sendt direkte til avsenders email.

Om ikke annet kunne det være en ide å legge ut link til denne tjenesten i åpningsteksten på diabetesforumet. Og ikke minst: Vi burde fortsatt ha muligheten til å snakke med hverandre. Beskytte seg mot feilinformasjon kan man ikke uansett.

Jeg har ikke medisinsk fagkompetanse, men har (som dere sikkert har skjønt) selv diabetes, og er spesielt interessert i det. Derfor har jeg så langt satt pris på muligheten til å bruke det jeg har av kunnskap og erfaring til å hjelpe andre som best jeg kan. Det har netten blitt en egen hobby. Det er selvfølgelig ingen garanti mot feilinformasjon men det kan man som sagt ikke gardere seg mot uansett.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...