Gjest sinus Sinara Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Vet dere om noen? Eller vet dere om noen som ikke har så altfor lang venteliste ( mer enn et år) 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg vet ikke om noen, men kan du ikke ta en ringerunde? Forresten synes jeg at 1 års ventetid høres utrolig lenge ut. Jeg bor i en helt annen by, men trengte bare vente en måned. Lykke til i jakten, jeg har selv stort utbytte av å gå til psykomotoriker! 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg vet ikke om noen, men kan du ikke ta en ringerunde? Forresten synes jeg at 1 års ventetid høres utrolig lenge ut. Jeg bor i en helt annen by, men trengte bare vente en måned. Lykke til i jakten, jeg har selv stort utbytte av å gå til psykomotoriker! To års ventetid var det i distriktet her... 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 To års ventetid var det i distriktet her... Hjelpemeg, det var utrolig lenge å vente! Skjønner at jeg var heldig med min lille måned... 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hjelpemeg, det var utrolig lenge å vente! Skjønner at jeg var heldig med min lille måned... Og dette er i et land som ønsker å få ned sykefraværet, med slike ventetider kan man neppe skylde på pasienten for at det tar lang tid... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.