Gjest veldig i tvil... Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hei! Har etter utredning fått (foreløpig) diagnose borderline personlighetsforstyrrelse ( eller emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse) med hovedvekt på unnvikenhet. Scoret relativt høyt på dette, og en del ting som naturlig følger..Ønsker selv å gjøre noe med dette men er usikker på hva. Min behandler har skissert et opplegg som tar nokså lang tid, og krever mye tid underveis. Er litt usikker på vinningen, og lurer på hva som finnes av anerkjent behandling og effekt? Hvis jeg vet at det nytter, og at jeg får det mye bedre etterpå er det nok verdt tiden og belastningen, men hvis det er mer usikker nytte.... Skal forøvrig utredes mot bipolar også for å utelukke, er det noen likhetstrekk som gjør at det kan være aktuelt? Er det andre som har erfaringer blir jeg glad for å høre... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312143-borderline-personlighetsforstyrrelse-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.