Gå til innhold

Jeg orker ikke mer nå

Anbefalte innlegg

Jeg har diagnosen schizoaffektiv. Var innlagt en uke for et par uker siden uten at det hjalp. Nå orker jeg ikke mer. Er så utrolig sliten. vet ikke hva jeg skal gjøre. Har fått beskjed om at jeg kan ringe, men tørr ikke snakke i telefonen. Jeg er redd og trist hele tiden. Alle følger med på meg. Tørr ikke kjøre fodi jeg er redd for å gjøre noe galt, og bli tatt for det. Dagene er et slit. Tørr nesten ikke gå ut. Kan ikke se noen i øynene, for da ser de alt....

Jeg verken kan eller vil legge meg inn. Tørr ikke. Har vært mye innlagt tiligere der det har blitt mye tvangsbruk. Jeg er så sliten. Vil bare være alene. Alt virker uvirkelig. Som en lang vond drøm. Er jeg virkelig her? Eksisterer de rundt meg???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312178-jeg-orker-ikke-mer-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjent de følelsene tidligere.

Kanskje du skal la deg selv være alene en stund,kanskje du får slappet mer av da når ingen stiller krav?

Hvis du ikke har barn går jo det fint : )

Tingen er at jeg ikke kan slappe av noen plass. Venter bare på at noen skal hammre på døren og komme og ta meg. Alle får med seg hva jeg gjør. Jeghører folk snakke om meg utfor hele tiden. Sover kun noen få timer i døynet før jeg må ut å sjekke om det kommer noen. er hele tiden på vakt.

Nei jeg har ikke barn. har samboer.

Takk for svar

Gjest D*lilith

Tingen er at jeg ikke kan slappe av noen plass. Venter bare på at noen skal hammre på døren og komme og ta meg. Alle får med seg hva jeg gjør. Jeghører folk snakke om meg utfor hele tiden. Sover kun noen få timer i døynet før jeg må ut å sjekke om det kommer noen. er hele tiden på vakt.

Nei jeg har ikke barn. har samboer.

Takk for svar

Stakkars deg,får helt vondt av deg,ikke lett å ha det sånn.

Medisiner kan jo være lurt hvis ikke du alt tar det,det hjalp meg i en periode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...