Gjest Sarah ali Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei, I mange år har jeg slitt med depresjon, spesielt mørkedepresjon eller når jeg er ensom. For noen år siden tilbake dro jeg til helt til nord norge for å studere, jeg bodde der i ca 3 mnd, og jeg begynte å miste matlysten, orka ik å sto opp, lå og sov dagen lang. Pratet ikke med noen lenger, gråt hvergang jeg satt. Jeg følte meg så ensom, følte at veggene skulle spise meg opp, så jg forlot det stedet og kom tilbake til familien, men nå har det samme begynt igjen, jeg studere og har en bra jobb. Har mange venner som stiller opp og familie som støtter meg. Problemet er at jg gifta meg for 2 år siden, og mannen min bor ikke her. Han bor i utlandet og jeg har søkt visum. Jeg er så ensom uten han, savner han hele tiden, tenker på han. Blir så deprimert når jg tenker at jg ik tjener nok så jeg kan aldri få han hit. Da får jg lyst å reise til han, forlate livet mitt her. Jobben min og studiene. Men det r stor risk. Jeg vil så gjerne bo med han, han r den beste støtten for meg. Han stiller opp for mg, og vet at jg sliter meg depresjon, uten han er jeg nervevrak. Savnet er så stort, at jg ik orker å spise, el sto opp, verken snakke med noe. Bare låse meg selv inne og gråte. Hva skal jeg gjøre? forsetter det slik kommer jg mest sannsyneligvis til å bli gal. vær så snill og hjelp mg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312300-deprimert-og-ensom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.