Gå til innhold

Klarer jeg det denne gangen?

Anbefalte innlegg

Gjest Fokus på stygge lår

Endelig ferdig med sommer, burger å brus å nu skal jeg trene igjen. Lårene mine er en enda større tragedie en før. Starta på Sats igjen i går, stiv å støl i dag, herlig. Neste uke har jeg barna, har de annenhver uke, å jeg liker ikke dra fra de for å trene. Vil prioritere tiden med dem. De er ikke i seng før i ni tida å da synes jeg det e for sent å dra på sats. MEN jeg må jo få trent de ukene jeg har dem også. Hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312302-klarer-jeg-det-denne-gangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo trene hjemme når ungene er i seng? Trimsykkel? Stepkasse?

Jeg e fryktelig dårlig til å trene hjemme. Grunnen til at jeg går på treningsstudio er at jeg blir så motivert når man blir litt piska hvis du skjønner. Samboeren har jo en trimsykkel i kjelleren, kanskje hvis jeg får spilt inn litt bra musikk å setter meg mål å kun sykle si 30 min til å begynne med. Jeg liker IKKE å sykle på trimsykkel men med små mål så går de kanskje, å tidtaking da for jeg må ha noe å strekke meg etter.. Var det et pysete mål??

Du kan kanskje finne på aktiviteter sammen med barna? Tilpasset til deres alder, selvsagt.

Ja jeg synes egentlig jeg e litt flink til å gjøre ting med barna, ut å sykle med dæm, daa blir dæm gla eller å gå tur i skogen men.. jeg synes ikke det blir trim for jeg blir ikke svett av det. Ho 5-åringen klarer ikke sykle noe fort. Men takk for råd, all aktivitet e jo bra. :o)

Jeg e fryktelig dårlig til å trene hjemme. Grunnen til at jeg går på treningsstudio er at jeg blir så motivert når man blir litt piska hvis du skjønner. Samboeren har jo en trimsykkel i kjelleren, kanskje hvis jeg får spilt inn litt bra musikk å setter meg mål å kun sykle si 30 min til å begynne med. Jeg liker IKKE å sykle på trimsykkel men med små mål så går de kanskje, å tidtaking da for jeg må ha noe å strekke meg etter.. Var det et pysete mål??

Sett sykkelen foran TV'en og kjøp inn en serie på DVD du har lyst til å se, men sett deg som mål at du kun ser på den mens du sykler...

Annonse

Jeg liker heller ikke å sykle på trimsykkel, men noen ganger er det det beste alternativet.

Det som funker for meg er å se en passe spennende serie/film på tv mens jeg sykler og å bruke pulsbelte for å passe på at ikke intensiteten faller for mye av underveis. Jeg er fornøyd hvis jeg klarer å sykle 30 min i brukbart tempo, så tar jeg noen enkle styrkeøvelser på gulvet etterpå.

Jeg liker heller ikke å sykle på trimsykkel, men noen ganger er det det beste alternativet.

Det som funker for meg er å se en passe spennende serie/film på tv mens jeg sykler og å bruke pulsbelte for å passe på at ikke intensiteten faller for mye av underveis. Jeg er fornøyd hvis jeg klarer å sykle 30 min i brukbart tempo, så tar jeg noen enkle styrkeøvelser på gulvet etterpå.

Takk for tips. Kanskje jeg bør investere i pulsbelte også?? Kor har dæm det? Ka koster det?

De har på sportsbutikker. Jeg har denne og er fornøyd med den:

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2348982&rom=AK

Den så jo grei ut. Har ingen anelse om hvordan jeg skal bruke den men jeg kan jo forhøre meg i sportsbutikk. Takk for hjelpen. Nå skal trimsykkelen frem!!!

Nei, jeg synes ikke det var et pysete mål. :o) Mye bedre med et mål som er overkommelig og som man nå i løpet av kort tid, enn mål som er så ambisiøse at man gir opp lenge før man er i nærheten av å nå dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...