Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg ble GBP-operert.

Vekta har ikke endret seg så mye den siste mnd, men jeg har nå totalt gått ned 24,2 kg og jeg er kjempeglad!!!

Formen er upåklagelig. Jeg kan spise så og si alt jeg vil, men i små mengder.

I dag har jeg fått min første B12-sprøyte siden jeg forlot sykehuset, og det gikk også kjempegreit.

Og nå er det bare dager igjen til jeg begynner å studere.

Verden er så snill med meg for tiden :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312376-i-morgen-er-det-3-mnd-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218792266' post='3934848]

Oioioi! Det var mange kilo i reduksjon på kort tid! Har du kommet ned på 2-sifret? Lykke til videre! Synes du er kjempeflink!!!!!! :)))

Nei, jeg er ikke på tosifret enda, men det nærmer seg veldig :)

Og fra å bruke XXL og XXXL i klær, så bruker jeg nå XL :) Kuult!!!!

Annonse

Gjest Grågrønn

Så flott jubalong70.

Lykke til med skolestart, det blir sikkert spennende. Det er godt å gjøre noe man har lyst til, få en utdannelse og en jobb man virkelig ønsker. Å studere er et privilegium synes jeg, det er så mye nyttig å lære, og gode diskusjoner og refleksjoner med mennesker man liker.

Lykke til da :-)

Knallbra!

Det er så koselig med innleggene dine - det lyser trivsel lang vei av deg :-)

Så bra, jeg har det utrolig bra. Det er så vanvittig godt å gå ned i vekt samtidig som jeg ikke føler at jeg gir avkall på noen ting i det hele tatt.

Også begynner mannfolka å legge merke til meg igjen ;)

Du har gått ned 4,2 kilo den siste måneden siden du skrev innlegg 14 juli og det må jo sies å være kjempebra:-)

Er vel ikke sundt at det går for raskt heller?

Gratulerer:-)

Neida, 4,2 kg på 1 mnd er jo for så vidt bra. Og jeg er egentlig glad for at det ikke går alt for fort.

Dog ville jeg heller ikke blitt lei meg om det hadde gått litt fortere, men det tenker jeg ikke så mye på :)

Så flott jubalong70.

Lykke til med skolestart, det blir sikkert spennende. Det er godt å gjøre noe man har lyst til, få en utdannelse og en jobb man virkelig ønsker. Å studere er et privilegium synes jeg, det er så mye nyttig å lære, og gode diskusjoner og refleksjoner med mennesker man liker.

Lykke til da :-)

Tusen takk for lykkeønskningene.

Jeg gleder meg som et barn til det å studere igjen. Som du sier, det er så givende og herlig å kunne lære noe nytt (selv om man er gammel selv) ;)

Gjest ViViola

Så utrolig bra!

Tror du skal være kjempeglad for at det ikke går enda fortere (for dævven - det går fort, ja! :-)), du har en fin nedgang som kanskje også gir litt mer hud muligheten til å krympe på plass.

Synes du er kjempeflink, du endrer jo helt livsstil nå - og det vil du ha stor glede av resten av livet! :-)

Lykke til i ditt liv som student! :-)

Annonse

Så utrolig bra!

Tror du skal være kjempeglad for at det ikke går enda fortere (for dævven - det går fort, ja! :-)), du har en fin nedgang som kanskje også gir litt mer hud muligheten til å krympe på plass.

Synes du er kjempeflink, du endrer jo helt livsstil nå - og det vil du ha stor glede av resten av livet! :-)

Lykke til i ditt liv som student! :-)

Tusen takk :)

Jeg ser at huden er litt "tommere" allerede, så jeg er også glad for at det ikke går fortere.

Gjest ViViola

Tusen takk :)

Jeg ser at huden er litt "tommere" allerede, så jeg er også glad for at det ikke går fortere.

Kan jeg spørre om noe?

Det vil nødvendigvis bli endel løsskinn (vil jeg tro, da?) når man går ned såvidt mye i vekt. Får du "automatisk" operasjon for å fjerne løsskinnet, eller må du søke om det også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...