Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre om noe?

Det vil nødvendigvis bli endel løsskinn (vil jeg tro, da?) når man går ned såvidt mye i vekt. Får du "automatisk" operasjon for å fjerne løsskinnet, eller må du søke om det også?

Fastlegen må søke meg inn til operasjon, men det meste vil jeg sannsynligvis få dekket av det offentlige.

Fortsetter under...

Gjest Grågrønn

Tusen takk for lykkeønskningene.

Jeg gleder meg som et barn til det å studere igjen. Som du sier, det er så givende og herlig å kunne lære noe nytt (selv om man er gammel selv) ;)

Få høre hvordan det går med studiene da :-)

Det er godt å studere synes jeg, selv om jeg også er "voksen". Men vi er jo mange i 30 årene, så jeg føler meg igrunnen ikke så mye voksnere enn de andre.

Angrer ikke et sekund på det valget! :-)

Annonse

Få høre hvordan det går med studiene da :-)

Det er godt å studere synes jeg, selv om jeg også er "voksen". Men vi er jo mange i 30 årene, så jeg føler meg igrunnen ikke så mye voksnere enn de andre.

Angrer ikke et sekund på det valget! :-)

Godt å høre at du trives.

Jeg begynner ikke før på onsdag, så nå kjenner jeg sommerfugler og gleder meg villt!!!

Gjest Grågrønn

Godt å høre at du trives.

Jeg begynner ikke før på onsdag, så nå kjenner jeg sommerfugler og gleder meg villt!!!

Så bra!

Det blir sikkert en del bli kjennt ting den første uken :-)

Det er noe eget med å være voksen når man tar det valget, det er liksom litt mer gjennomtenkt og bevisst enn når man er ung.

Lykke til! Det går jo veien din nå, så det blir nok bra.

Så hyggelig at ting går din vei, jubalong! :)

Studenttilværelsen starter for meg i morra også. Jeg grugleder meg, og håper jeg finner flere studerende mammaer og pappaer jeg kan mingle litt med. ;)

Jeg håper også at jeg ikke blir den eneste "voksne", men antar jeg ikke blir det :)

Lykket til da, flyfly.

Min teflonhjerne husker ikke om du har fortalt hva du skal studere...

Så bra!

Det blir sikkert en del bli kjennt ting den første uken :-)

Det er noe eget med å være voksen når man tar det valget, det er liksom litt mer gjennomtenkt og bevisst enn når man er ung.

Lykke til! Det går jo veien din nå, så det blir nok bra.

De to første ukene er fyllt av fadderaktiviteter. Tror det planlagt fester med forskjellige tema nesten hver kveld...

Tror nok ikke jeg kommer til å feste så mye, men kanskje bli med på litt grilling for å bli kjent med medstudentene litt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...