bibben Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg har vært dårlig i det siste. Jeg har vært skjør, hatt vansker med å fokusere og å konsentrere meg. Jeg synes det er vanskelig å tenke i rette, sammenhengende linjer. Jeg har i tillegg hatt mye hodepine. I går økte jeg dosen fra 20 til 25 mg Abilify og 2,5 til 5 mg Zyprexa. Jeg går i tillegg på 250 mg Lamictal. Kan du si noe om hvornår jeg kan forvente bedring som følge av doseøkningen. Tar det mange dager? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Det tør jeg ikke svare på. Abilify-dosen er utenfor det jeg har erfaring med. 0 Siter
bibben Skrevet 15. august 2008 Forfatter Skrevet 15. august 2008 Det tør jeg ikke svare på. Abilify-dosen er utenfor det jeg har erfaring med. Kan det på generelt grunnlag sies noe om hvor raskt doseøkning av AP gir bedring/reduksjon av symptomer? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Kan det på generelt grunnlag sies noe om hvor raskt doseøkning av AP gir bedring/reduksjon av symptomer? Etter 3-4 dager kan en merke bedring. 0 Siter
bibben Skrevet 15. august 2008 Forfatter Skrevet 15. august 2008 Etter 3-4 dager kan en merke bedring. Tusen takk for svar, og god helg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.