Gå til innhold

hvor lang ferie er vanlig for behandlere?

Anbefalte innlegg

Gjest lei av å vente nå!

min lege har tilsammen hatt 8 uker ferie denne sommeren.skulle egentlig vært tilbake ved skolestart,men har forlenget ferien ytterligere.

siden hun nettopp har startet for seg selv,er det vanskelig å få andre leger til å ta imot meg imens.hun har en vikar innimellom,men han var det lite hjelp i.

fristende å skifte lege,men når hun først er på jobb,fungerer det jo bra.er mid i søknad om uføretrygd,og da er det vel uansett greit å ha henne til det hele er vedtatt.(slippe fortelle alt på nytt og sånt)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312437-hvor-lang-ferie-er-vanlig-for-behandlere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det hjelper vel deg lite å vite hva som er gjennomsnittslengden på ferie for behandlere. Din behandler skal tydeligvis ha 9 uker ferie. Det er uvanlig.

Fritid blir stadig mer prioritert, så jeg tror vi kan forvente en utvikling i denne retningen.

Gjest lei av å vente!

Det hjelper vel deg lite å vite hva som er gjennomsnittslengden på ferie for behandlere. Din behandler skal tydeligvis ha 9 uker ferie. Det er uvanlig.

Fritid blir stadig mer prioritert, så jeg tror vi kan forvente en utvikling i denne retningen.

jeg lurte på hva som er vanlig ferie-lengde,du vet vel lite om hva jeg lurer på....de fleste yrker har normer som følges,derfor lurte jeg på andres erfaringer

Nils Håvard Dahl, psykiater

jeg lurte på hva som er vanlig ferie-lengde,du vet vel lite om hva jeg lurer på....de fleste yrker har normer som følges,derfor lurte jeg på andres erfaringer

Behandlere har vanligvis 4 uker som alle andre. Vi er underlagt vanlige regler for arbeidstid og ferie.

Gjest lei av å vente nå!

Behandlere har vanligvis 4 uker som alle andre. Vi er underlagt vanlige regler for arbeidstid og ferie.

ok,greit å vite:) da er det ikke bare jeg som synes hun har hatt mye ferie,har godt over snittet.håper legen min planlegger litt bedre neste år...som jeg har nevnt tidl,jeg unner henne ferie,men med litt planlegging er det kanskje best for begge parter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...