Gå til innhold

gjorde som du sa! hjeelp:( trenger svar nå!

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde som du sa den gangen og prøvde og få hjelp.. Men de ville ikke ta meg alvorlig. Dem vet ikke hvordan jeg har det. Jeg snakket med poliklinikken og dem sa som deg at de trodde det var psykose. Dem ville ha meg innlagt også, men der sviktet sengeposten og sa at jeg ikke kunne få det tilbudet.. Det eneste jeg har fått er et tilbud om åpen retur.. det betyr at jeg kan komme inn og bli over natten i akuttsituasjoner og reise hjem dagen etter. Jeg vet ikke hva som skjedde med meg for et par uker siden, alt ble svart, jeg tok kniven og stakk den i armen. Jeg forsto ikke noe før jeg så alt blodet. Jeg merket at jeg ble svimmel. Smerten gikk i hele armen, jeg kunne ikke bevege pekefingen så det bar rett til legevakten, der fikk jeg morfin og en ambulanse til sykehuset og dagen etter var det operasjon, jeg fikk narkose og når jeg våknet fikk jeg vite at sener og muskler var kuttet rett av og hadde flaks som overlevde eller ikke ble lam. Men nå må jeg leve med en dårlig arm kanskje resten av livet. Burde dem ikke ta meg alvorlig snart? Tar dem feil når dem sier at jeg ikke trenger hjelp når jeg ikke har kontroll på hva jeg gjør? Hva kan jeg gjøre? Jeg har ikke kontroll på tankene mer.. Jeg har til og med fått drapstanker om en som jobber på sykehuset. Snart vet jeg ikke hva som er reelt lenger. For eksempel om noe er en drøm eller om jeg faktisk har gjort det. Selv tror jeg at det var en annen kraft som stakk den kniven i meg.. Det har faktisk gått så langt noen ganger at jeg har glemt at familien noen ganger ikke er hjemme, og da roper jeg på dem og leter etter dem. Nå må jeg ha barnevakt når foreldrene mine ikke er hjemme for dem har ikke kontroll på hva jeg gjør. Er det bare jeg som er helt ute å kjører eller trenger jeg innleggelse? Trenger jeg påpass døgnet rundt siden jeg kan finne på og gjøre hva som helst? Pliis Nils. H, jeg trenger et svar nå!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...