Gjest owje Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg er som tidligere sagt nesten alltid uheldig når det gjelder medisinene jeg prøver. Nå bruker jeg litium og det har vært veldig vanskelig å få meg på riktig dose. Nå viser det at jeg i hele sommer har fått alt for mye. Det har også skjedd tidligere at dosene jeg får ikke samsvarer med prøvesvaret. Jeg bruker dosett, legger opp for en uke av gangen, sjekker at ting blir gjort rett og følger dette. Jeg føler at legene ikke tror meg, at de ikke tror jeg tar dosene som er foreskrevet. Dette har også skjedd før, på andre medisiner. Nå har jeg stor trang til å kaste hele medisinen ut av vinduet og aldri se på den mere (kanskje ei bipolar kråke kunne finne den og gjøre det riktig.). Har en ekkel følelse igjen at denne legen ikke tror meg at det blir samme greia opp igjen. Hva hadde du trodd om en sånn pasient? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312636-nhd-tror-dere-behandlere-p%C3%A5-hva-pasientene-sier/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.