Gå til innhold

Nhd: Tror dere behandlere på hva pasientene sier

Anbefalte innlegg

Jeg er som tidligere sagt nesten alltid uheldig når det gjelder medisinene jeg prøver. Nå bruker jeg litium og det har vært veldig vanskelig å få meg på riktig dose. Nå viser det at jeg i hele sommer har fått alt for mye. Det har også skjedd tidligere at dosene jeg får ikke samsvarer med prøvesvaret.

Jeg bruker dosett, legger opp for en uke av gangen, sjekker at ting blir gjort rett og følger dette. Jeg føler at legene ikke tror meg, at de ikke tror jeg tar dosene som er foreskrevet. Dette har også skjedd før, på andre medisiner.

Nå har jeg stor trang til å kaste hele medisinen ut av vinduet og aldri se på den mere (kanskje ei bipolar kråke kunne finne den og gjøre det riktig.).

Har en ekkel følelse igjen at denne legen ikke tror meg at det blir samme greia opp igjen. Hva hadde du trodd om en sånn pasient?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...