Gjest indianer Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 I 2004 tok jeg artroskopi av mitt h.knee der jeg fikk påvist artrose/bruskskade i h.kne.(har spilt fotball) I 2007 var jeg til ny utdredning pga smerter i det samme kneet der det etter MR og røntgen ble påvist av en annen knespesialist at kneet fungerte fint og ingen tegn til artrose eller bruskskader. Smertene kom av stramme leddbånd i kneet som "dro" på hver side av kneet som forårsaket smertene. Etter behandling av fysio som også sa det samme ble smertene borte og jeg kunne trene som vanlig blant annet ved å løpe. Er dette tilfelle? kan det være slik?Hva er det som gjør at stramme bånd i kneet er et tilbakevendende problem for meg? Tok artroskopi da jeg var 19 år og har hørt fra flere at bruskskader til en viss grad leger seg selv når man er i ung alder.....Min store frykt er at jeg til syvende og sist må ha protese i kneet selv om jeg nå er 25 år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312658-stramme-leddb%C3%A5nd-i-h%C3%B8yre-kne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.