Gå til innhold

seponering verre med snri enn ssri?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tillyfilly

Jeg slet grusomt med å komme av Efexor. Tok 1,5 år å komme seg av det. Trappet jeg ned litt for fort så ble jeg "fyllesyk" til de grader. Samme hvis jeg ikke tok medisinen til samme tid hver dag. Har prøvd ssri (seroxat,cipramil, og zoloft) før uten seponeringsproblemer kun bivirkninger mens jeg tok dem. Men hadde helle ingen effekt av noe av dem. Hverken ssri eller snri.

Gjest væretålmodignå

Snakker bare for meg selv, men seponering fra snri ser ut til å bli en tøff tid! Trappet ned siden påske, men er helt av nå siste uke. De mest plagsomme ettervirkningene nå er konstant svimmelhet og små støt i kroppen som aktiveres av øyebevegelsene! (merkelig)

Sitter jeg i ro og ikke flakker med blikket er det meste greit ;)

Men slik kan man jo ikke la dagene gå!

Måtte ta egenmeld idag, håper ikke det blir løsningen fremover!

Av ssri gikk derimot helt greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...