Gå til innhold

Når alt sier du burde og all fornuft i ditt hode

Anbefalte innlegg

Gjest ooooooo

Hvem bør du høre på. Fornuften som sier du ikke må høre på behandler eller noen andre. Pga at du har ikke tid?? For det har jeg virkelig ikke. Kan ikke legge meg ned nå og bli neddopet, syk av bivirkninger. Jeg må stå på. Men ifølge min behandler bør jeg roe ned nå, er visst litt manisk eller no sånt.

Helvete, kan jo ikke gi blaffen i di rundt meg heller da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Gjest medisin kan være bra

Hør nå på behandleren din, noen trenger faktisk medisin og du vil få en bedre livskvalitet. Tro du meg. Kjenner flere som burde vært medisinert som har sluttet med medisinen - og blitt helt umulig å ha med å gjøre.

Jeg synes du må vurdere hva som stresser deg. Er det virkelig ting som haster og som du virkelig må gjøre noe med? For sånn kan jo alle ha det noen ganger og da er det vel ikke mani? Men behandleren din kan jo bli bekymret for at du kan gå opp i en mani.

Kan du kjenne etter om du selv synes du er på vei til å bli manisk? Jeg kjenner forskjell på mani og reelt stress. Det har med tankekjør, tusen ideer om hva jeg skal gjøre, uten at jeg får gjort så mye, samt en sterk indre uro.

Gjest ooooooo

Hør nå på behandleren din, noen trenger faktisk medisin og du vil få en bedre livskvalitet. Tro du meg. Kjenner flere som burde vært medisinert som har sluttet med medisinen - og blitt helt umulig å ha med å gjøre.

Vet du hva disse medisinene gjør med meg? Jeg blir feit, slapp, syk and very bad ((

Gjest ooooooo

Forresten er jeg helt utmerket å ha med å gjøre. Mye bedre enn om jeg skulle ligge til sengs, syk av medisiner. Jeg har en kraft i meg selv som holder meg oppe, trenger ikke medisiner til dette. Ha en riktig hyggelig helg )))

Annonse

Gjest ooooooo

ja men da bør du ikke ta de medisinene da :) Hvorfor får du medisinene egentlig?

Hva er beste av å være frisk i hodet, men ha bivirkninger av medisiner, føle seg syk i kroppen og bli feit? Eller La være å ta medisiner, bli syk i hodet, men frisk i kroppen og slank? Greier ikke å bestemme meg :-). I tillegg er jeg sint på alt og alle, både medisiner og mennesker ((

Hva er beste av å være frisk i hodet, men ha bivirkninger av medisiner, føle seg syk i kroppen og bli feit? Eller La være å ta medisiner, bli syk i hodet, men frisk i kroppen og slank? Greier ikke å bestemme meg :-). I tillegg er jeg sint på alt og alle, både medisiner og mennesker ((

Forstår deg!

Gjest klok kone

kanskje prøve å "kurere" deg selv uten medisiner? Hypnose, psykolog osv... bearbeide tankene og følelsene dine. Spise sjokolade hehe :D

Hva er lykken med å være slank om du har det fælt inni? Da er det bedre å være feit og lykkelig :)

Gjest ooooooo

Jeg synes du må vurdere hva som stresser deg. Er det virkelig ting som haster og som du virkelig må gjøre noe med? For sånn kan jo alle ha det noen ganger og da er det vel ikke mani? Men behandleren din kan jo bli bekymret for at du kan gå opp i en mani.

Kan du kjenne etter om du selv synes du er på vei til å bli manisk? Jeg kjenner forskjell på mani og reelt stress. Det har med tankekjør, tusen ideer om hva jeg skal gjøre, uten at jeg får gjort så mye, samt en sterk indre uro.

Er nok på grensen ja, veldig opp og ned. Den ene stunden skal jeg forlate verden, i neste har jeg tusen planer og føler jeg skal redde verden med noen ufornuftige tanker. Kastet alle AP jeg hadde forrige uke. Men tror det holder på å gi seg litt nå, er sliten ((.

Årsaken til dette "tullet" var nok en kraftig reduksjon av lithionit. Hadde fått for mye en stund. Har vært veldig "rar" etterpå. Får noen perioder hvor alt går veldig fort, tror jeg er fryktelig morsom og har nok greid å såre noen mennesker...igjen ((. Angrer meg nå som jeg har bakkekontakt ei stund. Håper dette var!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...