Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg går på Eurodietten - fase 1 og lurer på en del ting jeg ikke hadde tenkt på da jeg var hos legen sist.

Hvis jeg spiser helt etter boka, er jeg sikker på å være i ketose. Går det an å sjekke?

Jeg må spise på lunsj hotell på tirsdag. Jeg kan dessverre ikke stå over lunsjen og lure meg vekk i pausen. Det blir koldtbord og jeg vil holde meg til grønnsaker og litt fisk. Hvis jeg allikevel får i meg noe jeg ikke skal, hvor lang tid tar det å komme i ketose igjen? Jeg hadde voldsom hodepine de første 5 dagene på Eurodietten og vil nødig igjennom det en gang til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312826-flere-ketosesp%C3%B8rsm%C3%A5l-eurodiett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grågrønn

Hvis du holder deg til riktige grønnsaker og ren fisk, skal det ikke være noe problem. Ikke gulerøtter.

Jeg synes det er bedre å spise vanlig mat enn de produktene må jeg si. Har fått to pr dag nå, men tror jeg blir å holde meg til vanlig mat.

Ellers går det jo ann å bestille ren biff med tomater og brokkoli uten potet og saus med evt kesam. Eller gresk salat, den er rimelig sikker, har spist det i to dager nå, det er nydelig!

Vet ikke hvor lang tid det tar, det vil vel ta så lang tid som kroppen trenger for å forbrenne det du har fått i deg som er over ketose nivået....:-) Kanskje det finnes regnestykker på det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...