Gjest Petrus Skrevet 9. juli 2001 Del Skrevet 9. juli 2001 Hei! Det fins nok andre innlegg med samme spørsmål som meg, men jeg spørr uansett Jeg er en gutt på 15 år, skal på klassetur i august, og da blir det nok en del bading. Da nytter det ikke med fett på magen Så, kan noen gi meg et "treningsprogram" der jeg kan få mer synlige magemuskler så fort som mulig? Hva bør jeg spise/ikke spise, hvor mye, og stemmer det at man blir fetere av Cola? Hva er "riktigst" måte å ta situps på, hvordan skal man ha bein og armer? Håper noen kan hjelpe meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 12. juli 2001 Del Skrevet 12. juli 2001 Hei, først av alt; du bør ikke ha hastverk med styrketrening og resultater. Det blir som oftest lastverk. Ta tiden til hjelp. Sit ups er en fin og enkel øvelse som neppe kan gjøres feil. BAre rull ned og opp og kjenn at det "tar" i magen din. Sammen med sit ups; så må kroppsfettet reduseres dersom magerutene skal komme fram. Dette er 2 målsetninger som du bør trene opp mot hver for seg. Les mer på http://trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.