Gå til innhold

Blir man "lat" av manisk depressiv (bipolar lid)

Anbefalte innlegg

Gjest imzedimze

Ville ikke kun depresjon være en bedre differensialdiagnose da? Enig i at denne utmattetfølesen følger depresjon ja, tror du dette gjelder mere for bp lidelse enn for vanlig depresjon? (I have a nice hear, but no brain ;))

bipolar 2 er det, ikke bipolar 1

typisk ved bipolare lidelser fremfor vanlige depresjoner er økt søvnbehov som kan bli enormt eller at man blir liggende på sofaen hele dagen

er ikke så rart det er diffenrensialdiagnose til me nei.

tror kanskje min egen bipolare lidelse har gått over til ME egentlig.

Fortsetter under...

typisk ved bipolare lidelser fremfor vanlige depresjoner er økt søvnbehov som kan bli enormt eller at man blir liggende på sofaen hele dagen

Forsøkt med lithionit?

Gjest siss-ex

Men hvilke andre symptomer enn utmattelse er det du har som kan relateres til ME?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...