Gå til innhold

Redusert benzoforbruk med 50%

Anbefalte innlegg

På en måned har jeg redusert benzoforbruket med 50% etter et års daglig bruk. Men jeg må inrømme det var hardt de to første ukene, hodepine,kvalme og til og med tinitus i perioder. Nå skal jeg ta det langsomt 20% reduksjon i måneden.

Egentlig må jeg si at abstinenssymptomene er en motivasjon for å nedtrappe, man har ikke lyst å venne kroppen sin for godt til disse medisinene når man kjenner hvordan den blir uten.

Lykke til alle andre som måtte ha planer om å nedtrappe:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312887-redusert-benzoforbruk-med-50/
Del på andre sider

Fortsetter under...

abstinens symptomer har du vel når du seponerer. Jeg bruker valium 15 mg daglig, og har ingen ubehageligheter med det- det roer angsten. Ubehangelighetene kommer vel først når man reduserer dosen. Mener du at du med angst vil få det bedre uten? Vil ikke angsten da igjen ta kveletak på deg. det er vel en grunn til at du begynte på dem? Har du kanske begynt på ettt Ad som hjelper på angst? Hvor stort har forbruket vært og hva slag bruker du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...