Orio Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har aldri vært psykotisk, så det finnes ingenting å ha problemer med å akseptere uansett. =) Hvis du refererer til episoden i fjor høst da jeg begynte å skrive her og jeg var umedisinert... jeg er ikke så redd for å havne der igjen. Hvis det skulle skje er det vel fordi jeg har tatt for lite medisin, og da er det jo bare å ta mer. =) For jeg mistet jo ikke kontrollen - det var jo jeg selv som oppsøkte behandlingsapparatet for å få hjelp. =) Jeg er mer redd for den truende ensomheten der fremme, faktisk... jeg er ensom as we speak, men det er grader av det, og jeg frykter verre tilstander... og økonomisk ruin er jeg redd for... Jeg skal nok være forsiktig med å uttale meg om hvordan du var i fjor høst, men hadde fått det for meg at noen (behandler?) mente du var psykotisk. :- ) Høsten i fjor var ikke min beste periode, kan du si, jeg var på full fart utfor, med en behandler som var blind for alle tegn som ikke tydet på fremgang. Og døv for alt jeg sa som kunne tyde på at jeg ble dårligere. Det er nok mye jeg har misforstått, ikke fått med meg eller blander sammen på annet vis. Håper ikke jeg fornærmet deg ved å antyde at du har vært psykotisk. Du virker forresten mye, mye bedre nå enn du gjorde i fjor høst. "Snakkes"? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312888-julen-i-fjor-psykose-nhd/page/2/#findComment-2566975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.