Gå til innhold

Hvordan bli mer utadvendt

Anbefalte innlegg

Gjest profile

Hei,

Jeg lurer på om noen har noen råd å komme med? Hjelper det å være sammen med utadvendte mennesker?

Jeg har slitt med å ta kontakt med andre mennesker helt fra jeg var barn. Jeg tør rett og slett ikke ta insiativet til noen kontakt. Tenker at det kansje ikke passer og at den andre ikke er interessert i å prate med meg. Det går greiere dersom den andre tar insiativet til samtale først, da vet jeg at vedkommende vil prate med meg.

Jeg er så lei av å ikke klare å få kontakt med andre mennesker spesiellt når jeg ser at folk rundt meg prater sammen og blir kjennt. Det virker som om de som er utadvendte har et mer spennende liv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312943-hvordan-bli-mer-utadvendt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest koooslig ja

Smil til folk og møt blikkene. Når andre ser at du er imøtekommende, er det lettere for andre å se at du er interessert i å få kontakt. Etterhvert som du erfarer at de fleste er kjekke folk som bare vil deg godt, øker selvtiliten til å seelv ta initativ til kontakt.

Jeg har akkurat kommet hjem fra en uke i syden. I går når jeg sto på flyplassen jeg på køen medd kanskje 150 passassjereer, og det slo meg at jeg i løpet av uken eller på flyplassen hadde pratet me ca. 60-70 av dem. Noe av det jeg satte pris på var at jeg ble kjent med så mange nye mennesker. Synes det er spennende å prate meed mnnesker fra andre land, og oppdage at til tross for at vi kommer fra ulike land har vi samme humor og væremåte.

Gjest profile

Smil til folk og møt blikkene. Når andre ser at du er imøtekommende, er det lettere for andre å se at du er interessert i å få kontakt. Etterhvert som du erfarer at de fleste er kjekke folk som bare vil deg godt, øker selvtiliten til å seelv ta initativ til kontakt.

Jeg har akkurat kommet hjem fra en uke i syden. I går når jeg sto på flyplassen jeg på køen medd kanskje 150 passassjereer, og det slo meg at jeg i løpet av uken eller på flyplassen hadde pratet me ca. 60-70 av dem. Noe av det jeg satte pris på var at jeg ble kjent med så mange nye mennesker. Synes det er spennende å prate meed mnnesker fra andre land, og oppdage at til tross for at vi kommer fra ulike land har vi samme humor og væremåte.

Jeg synes at det er skummelt å møte blikkene til folk, jeg er usikker på hvor grensen går før det blir stirring. Jeg pleier ikke å se på folk når jeg prater til dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...