Gjest profile Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei, Jeg lurer på om noen har noen råd å komme med? Hjelper det å være sammen med utadvendte mennesker? Jeg har slitt med å ta kontakt med andre mennesker helt fra jeg var barn. Jeg tør rett og slett ikke ta insiativet til noen kontakt. Tenker at det kansje ikke passer og at den andre ikke er interessert i å prate med meg. Det går greiere dersom den andre tar insiativet til samtale først, da vet jeg at vedkommende vil prate med meg. Jeg er så lei av å ikke klare å få kontakt med andre mennesker spesiellt når jeg ser at folk rundt meg prater sammen og blir kjennt. Det virker som om de som er utadvendte har et mer spennende liv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312943-hvordan-bli-mer-utadvendt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest koooslig ja Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Smil til folk og møt blikkene. Når andre ser at du er imøtekommende, er det lettere for andre å se at du er interessert i å få kontakt. Etterhvert som du erfarer at de fleste er kjekke folk som bare vil deg godt, øker selvtiliten til å seelv ta initativ til kontakt. Jeg har akkurat kommet hjem fra en uke i syden. I går når jeg sto på flyplassen jeg på køen medd kanskje 150 passassjereer, og det slo meg at jeg i løpet av uken eller på flyplassen hadde pratet me ca. 60-70 av dem. Noe av det jeg satte pris på var at jeg ble kjent med så mange nye mennesker. Synes det er spennende å prate meed mnnesker fra andre land, og oppdage at til tross for at vi kommer fra ulike land har vi samme humor og væremåte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312943-hvordan-bli-mer-utadvendt/#findComment-2552495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest profile Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Smil til folk og møt blikkene. Når andre ser at du er imøtekommende, er det lettere for andre å se at du er interessert i å få kontakt. Etterhvert som du erfarer at de fleste er kjekke folk som bare vil deg godt, øker selvtiliten til å seelv ta initativ til kontakt. Jeg har akkurat kommet hjem fra en uke i syden. I går når jeg sto på flyplassen jeg på køen medd kanskje 150 passassjereer, og det slo meg at jeg i løpet av uken eller på flyplassen hadde pratet me ca. 60-70 av dem. Noe av det jeg satte pris på var at jeg ble kjent med så mange nye mennesker. Synes det er spennende å prate meed mnnesker fra andre land, og oppdage at til tross for at vi kommer fra ulike land har vi samme humor og væremåte. Jeg synes at det er skummelt å møte blikkene til folk, jeg er usikker på hvor grensen går før det blir stirring. Jeg pleier ikke å se på folk når jeg prater til dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/312943-hvordan-bli-mer-utadvendt/#findComment-2552712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.