Gå til innhold

Noen som har noen forslag? (gal pappa)

Anbefalte innlegg

Pappa var enebarn og ble bortskjemt, trengte aldri rydde. Når han giftet seg med mamma, så var det hun som ryddet.

Så ble mamma syk, og pappa vet ikke annet enn og skrike på rotet.

Hans måte og rydde på er og slenge ting på gulvet, og skrike om at det er rottette, kalle mamma en "sluske" og kjefte til noen rydder.

Han gjør aldri noe av det dagligdagse som og sammle kopper og kar til oppvask etc. Eller rydde opp etter maten er laget. Vaske gulv etc.. Men forventer at andre skal gjøre det.

Mamma fikk slag, og er lam i halve kroppen (kan ikke bruke ene armen i det heletatt, og halter). Også litt overvektig så det er slitsomt for henne. (hun jobber også)

De er begge i 60'åra og har jobbet hele livet.

Jeg er lei av og rydde opp etter at pappa har gått amok og kastet ting på gulvet. Har aldri sett pappa gjøre kjøkken arbeid f.eks. eller vasket.

Hva kan jeg gjøre ? Det fungerer ikke og snakke til ham om det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312984-noen-som-har-noen-forslag-gal-pappa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytter det virkelig ikke å si at ettersom han selv også bruker kopper / fat / bestikk / klær osv. så må han selv ta i et tak for å vaske det etterpå? Tror han det vandrer inn i oppvaskmaskina / vaskemaskina av seg selv - og inn i skapene etterpå?

Høres ut som min far,mor mi er til tjeneste. Det kunne hun ikke når hun hadde kreft,så da fikk han det vanskelig.

Tror ikke det går an å forandre sånne folk jeg.

''Tror ikke det går an å forandre sånne folk jeg.''

Det tror eg du har mye rett i, men det går an å la være å bo med de.

Gjest D*lilith

''Tror ikke det går an å forandre sånne folk jeg.''

Det tror eg du har mye rett i, men det går an å la være å bo med de.

Det er sant og jeg kan ikke forstå at noen kan leve sånn,men hun velger det selv.

Det er vel ikke så lett å bryte ut heller etter som jeg har forstått.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...