Gjest 41 år Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg fikk for en tid tilbake en kreftdiagnose og måtte ganske plutselig forholde meg til at døden kunne komme fortere enn forventet. Det som overrasket meg var at jeg faktisk ikke var redd for å dø, for døden i seg selv, noe jeg alltid har trodd at jeg var. Det jeg var redd for var å måtte forlate barnet mitt, som trenger meg, samt at jeg så gjerne ville leve mer. Nå gikk det jo bra da heldigvis, men i ettertid kjenner jeg at det er en god erfaring å vite at jeg faktisk ikke frykter døden. En annen ting er at ingen vet hva som skjer etter døden, vi bare vet at vi lever nå...og det er kanskje det viktigste. Å konsentrere seg om livet..... døden kommer tidsnok...-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313020-er-dere-redd-for-d%C3%B8den/page/3/#findComment-2554269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.