Gå til innhold

Er dere redd for døden?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk for en tid tilbake en kreftdiagnose og måtte ganske plutselig forholde meg til at døden kunne komme fortere enn forventet.

Det som overrasket meg var at jeg faktisk ikke var redd for å dø, for døden i seg selv, noe jeg alltid har trodd at jeg var. Det jeg var redd for var å måtte forlate barnet mitt, som trenger meg, samt at jeg så gjerne ville leve mer.

Nå gikk det jo bra da heldigvis, men i ettertid kjenner jeg at det er en god erfaring å vite at jeg faktisk ikke frykter døden.

En annen ting er at ingen vet hva som skjer etter døden, vi bare vet at vi lever nå...og det er kanskje det viktigste. Å konsentrere seg om livet..... døden kommer tidsnok...-)

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Elis31

1

• willow

1

• Linnea78

1

• Soulshine

1

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...