Gå til innhold

Har en evig diskusjon med meg selv jeg

Anbefalte innlegg

Gjest AP er bra, men uten er best

Har en diskusjon med meg selv her. Har veldig mange motforestillinger imot AP.

1. Mensen blir forstyrret. Er ille nok fra før

2. Jeg blir tykkere (vet av erfaring)

3. Jeg blir syk (influensalignende symptomer)

4. Jeg blir liggende i senga, trett, slapp, dorsk, uten noen som helst futt.

5. Ingen kommer til å like meg, når jeg får alle disse bivirkningene.

Positivt:

1.Mindre angst

2.Mindre redd

3.Mindre smerter, uro, roligere

4. Behandlerne mine vil elske meg igjen

5. Det er her vektskåla velter, kan ikke finne den 5. positive grunnen. Dermed blir det vel best uten ja.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313094-har-en-evig-diskusjon-med-meg-selv-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har du bivirkningene?

Hele tiden :-(. Lå et halvt år med blodtrykksfall da jeg fikk seroquel, la på meg voldsomt av zyprexa, ble veldig redd av solian, syk av risperdal, feit ble jeg forøvrig av alt. Endte til slutt opp med zeldox, men den også gjorde meg veldig trett og fikk lite tiltakslyst. Nei, bedre uten, bare litt rar for tiden.

Gjest xbellax

Hele tiden :-(. Lå et halvt år med blodtrykksfall da jeg fikk seroquel, la på meg voldsomt av zyprexa, ble veldig redd av solian, syk av risperdal, feit ble jeg forøvrig av alt. Endte til slutt opp med zeldox, men den også gjorde meg veldig trett og fikk lite tiltakslyst. Nei, bedre uten, bare litt rar for tiden.

Kan ikke annet enn å sende medfølelse, dersom din sykdom/lidelse er avhengig av AP er jo dette forferdelig for deg. Har du ingen andre alternativer, må det være et AP?

Kan ikke annet enn å sende medfølelse, dersom din sykdom/lidelse er avhengig av AP er jo dette forferdelig for deg. Har du ingen andre alternativer, må det være et AP?

Alternativt kan jeg jo få noen til å slå meg i hodet hver kveld slik at jeg får sove noen timer :)).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...