Gjest slakke ankler og andre ledd Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg tråkket over på innebandy-trening for nesten en uke siden, og i morgen kveld er det egentlig ny trening. Det er fortsatt litt hovent, og litt ømt (selvf vondt når jeg bøyer ankelen til siden, men ellers er det bare litt "murring" når jeg har gått mye, og det er helt greit å gå vanlig på foten), og ankelen ble ikke noe særlig blå.Det var skikkelig vondt med en gang, men det ga seg fort, og dagen etter var jeg på jobb og gikk hele dagen uten at det var fryktelig vondt. I og med at jeg har løse ledd generelt blir det heldigvis sjelden alvorlige skader når jeg tråkker over, men denne gangen syns jeg leddet er blitt løsere enn før. Ikke sideveis, men forover/bakover. Jeg har veldig lyst til å spille bandy i morgen, for det er så moro, men tenker innerst inne at det er dumt å gå på så tidlig, selv om jeg taper skikkelig godt og har ankelstøttet på den andre ankelen. Er det noen som har erfaring med overtråkk, og vet når det er forsvarlig å trene igjen med tapet ankel? (Nå heter det vel forresten teipet...) Er det nødvendig å få en time hos legen når jeg syns det slarker uvanlig i leddet, selv om det ikke er spes vondt? Jeg har tråkket over mange ganger før uten å gå til lege for det, jeg vet jo hva som skjer og at det blir bra av seg selv, eller har blitt før i hvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313113-overtr%C3%A5kk-i-ankelen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg hadde et par kraftige overtråkk av ankelen i ungdomstida, og det tok laaaaang tid før det var helt godt igjen, faktisk flere måneder. Men jeg begynte selvsagt å trene raskere enn det, kanskje etter et par uker. Synes det var litt raskt å starte igjen etter bare en uke - men du må jo se det du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313113-overtr%C3%A5kk-i-ankelen/#findComment-2554164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.