Gå til innhold

Ny nedtursving

Gjest Hmmmmmmmmmmina

Anbefalte innlegg

Gjest Hmmmmmmmmmmina

Jeg har hatt en så god periode en stund nå. Hvor jeg har trent og fungert mer i samfunnet. Hatt det fint egentlig. Jeg går på cipralex som har fungert veldig godt på meg. Men så får jeg disse nedturene som slår meg ut. Jeg blir deppa og fikk til og med litt selvmordstanker. Jeg vet at de går over så det er bare å holde ut. Disse periodene kommer også så snikende på meg. Men jeg begynner å kjenne igjen tegnene fordi det gjentar seg hele tiden . Jeg blir lettere frustrert. Jeg er irritabel og takler motgang og konflikter så mye dårligere. Jeg gråter lettere og ting er egentlig ga nenske så vanskelig og tungt. Plutselig så er det som om jeg ser verden gjennom et grått slør. Og alt virker håpløst og vanskelig og tiltaksløsheten lammer meg. Heldigvis vet jeg at det er forbigående. Jeg lurer så forferdelig på om jeg må leve med disse nedturene mine. At jeg aldri vil bli frisk fra mine psykiske problemer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313168-ny-nedtursving/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Kjenner meg så godt igjen og har selv lurt på om det er noe jeg må leve med. Jeg prøver å godta at slik er det og slik kommer det til å fortsette, men det er ikke så lett å godta. Kanskje du vil få svar fra noen her som har klart å komme over de stadige nedturene. Håper du blir bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313168-ny-nedtursving/#findComment-2554915
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...