Gjest Spøromalt Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Heie! Jeg er en kvinne i 20-årene som kanskje skal begynne med både Nardil og trcyklisk AD. Har vært deprimert i flere år og har prøvd det meste annet. Jeg har en flink lege, men har likevel noen spm som jeg gjerne vil stille deg, second opinion 1. Jeg synes det virker litt ille med alt jeg ikke kan spise når jeg går på Nardil. Er redd for at jeg kan få i meg noe jeg ikke skal. Men jeg tenker at jeg kan klare meg på hvilken som helst diett bare det ikke varer så lenge. Dersom den skulle hjelpe meg til å ikke være deprimert så kan jeg fint leve videre på diett, men hvis den ikke hjelper så tror jeg det blir litt kjedelig... Hvor lang tid bør den prøves ut før man gir opp? Og hvor lang tid bør man prøve ut tricyklisk AD? 2. Jeg er redd for vektøkning og ser at tricykliske AD gjerne gir det. Hva er sjansen for dette? Gir den "bare" økt matlyst som jeg kan prøve å unngå å følge lysten til eller demper den forbrenningen eller hva skyldes den økte vekten? 3. Hva synes du generelt om å prøve ut disse to medisinene sammen? Jeg er såpass alvorlig deprimert og den har vart så lenge at det meste burde prøves ut, men jeg liker ikke alle disse bivirkningene og dietten osv... Kan jo bli litt deppa bare over alt man blir plaget med og ikke kan gjøre/spise osv. :-S 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313199-nardil-og-tricyklisk-ad-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.