Gå til innhold

Hay du webzen!


Synch

Anbefalte innlegg

Har du sletta et innlegg fra meg på "idrett og trening"? Tenkte det jeg skrev under "bitchtits, og alkohol" (eller noe i den duren), HVIS det kom fram. Er sikker på jeg skrev ihvertfall. Jeg kan ikke fatte eller begripe hvorfor det skulle bli sletta ihvertfall..

/mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Hei Synch!

Jeg slettet - under tvil - to innlegg skrevet av deg i helgen. Begge innleggene omhandlet blant annet bruk av ulovlige preparater. Redaksjonen ønsker ikke at forum for idrett og trening skal bli brukt til å diskutere bruk av midler som ikke er tillatt innen idrett.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Synch!

Jeg slettet - under tvil - to innlegg skrevet av deg i helgen. Begge innleggene omhandlet blant annet bruk av ulovlige preparater. Redaksjonen ønsker ikke at forum for idrett og trening skal bli brukt til å diskutere bruk av midler som ikke er tillatt innen idrett.

Vennlig hilsen

Hei igjen!

Kan bare se et innlegg er sletta jeg.. *sikkertblind*

Uansett så skjønner jeg ikke helt grunnen. Det eneste "ulovlige" ordet var vel "antiøstrogen". Og jeg anbefalte han ALDRI å kjøpe det fra svartemarkedet. Jeg sa til og med at det var ulovlig. Men, hvis gutten drar til legen, og virkelig har et stort problem med begynnende gyno så vil han antageligvis få _antiøstrogen_ for å fixe problemet. Det er faktisk ikke farlig i det hele tatt. Det er dokumentert. At det er respetbelagt har vel noe med at det skal være vanskligst mulig å få tak i det for folk som bruker anabole steroider, og trenger det.

Syntes det var greit nok å opplyse han om mulighetene jeg, derfor han posta her sikkert..? Jeg sa også at han burde prøve aerobisk trening først for å redusere fettvev. Da kan gynoen bli mindre. Og jeg nevnte det at litt gyno er vanlig i puberteten og vil som regel gå ovver etterhvert(men denne mannen var mange og tjue, og jeg har jo ikke peiling på hvor stort problem det var nå), + at jeg sa noe annet som jeg ikke husker nå. Jeg tror faktisk ikke han kan få et annet svar på spørsmålet sitt(som du ser han ikke har fått). Så da kan du vel egentlig slette hele innlegget hans da hvis ikke vi kan få svare det eneste riktige på det uten at du sletter det..?

Alkohol spørsmålet er sikkert noe han også har grubblet en del på. Og jeg vet mange har det slik som forklart i innlegget etter ei fyllekule. Og det er vel greit å få vite at det er vanlig. For alkohol øker østrogennivået i mannskroppen.

Jeg prøver å holde meg innenfor grensa. Og pleier som regel ikke svare hvis det er innlegg som tøyer alt for langt. Men spm. om ECA og ting som er i gråsonen og hyllene på Sveriges helsekostbutikker synes jeg nesten det er latterlig vi ikke kan informere om. Det er jo ikke snakk om å forklare brukerdoser, eller kjøp/salg. Det er mer å informere folk om hva det er. Men til og med det blir sletta. Velvel..

/mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...