Gjest D*lilith Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har snakket med psykiateren til sønnen min som sa vi ikke kunne tvinge han til sykehuset,så nå fortsetter utredningen utenfor sykehuset. Han skal og seponere concerta,remeron,og så en fluoxetin mens han beholder en. Alle er veldig usikre på diagnosene hans,så hun kunne ikke svare på hva det er med han,men mente han kunne ha nytte av abilify. Høres dette lurt ut? Han ville ikke få seponeringsproblemer sa hun,stemmer det? Er redd han skal bli dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313248-usikker-p%C3%A5-alt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minamia Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Om han får problemer med seponering har å gjøre med type medikament, hvor stor dose han går på og hvor lenge han har gått på medisinen. Hvis hun mener han ikke får problemer går det antakelig helt greit. Jeg ville gått for de medisinene de anbefaler, for det virker som om sønnen din har et komplisert utgangspunkt, hva enn som er diagnosene hans. Og da er det viktig at det blir gjort noe. Og til tross for at en ikke kan stole blindt på folk i helsevesenet, vet nok de mest om hans situasjon og hva som kan være lurt å ta sjansen på å prøve ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313248-usikker-p%C3%A5-alt/#findComment-2555847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Om han får problemer med seponering har å gjøre med type medikament, hvor stor dose han går på og hvor lenge han har gått på medisinen. Hvis hun mener han ikke får problemer går det antakelig helt greit. Jeg ville gått for de medisinene de anbefaler, for det virker som om sønnen din har et komplisert utgangspunkt, hva enn som er diagnosene hans. Og da er det viktig at det blir gjort noe. Og til tross for at en ikke kan stole blindt på folk i helsevesenet, vet nok de mest om hans situasjon og hva som kan være lurt å ta sjansen på å prøve ut. Har faktisk tenkt på det jeg også,at han burde prøve antipsykotika kanskje,merker jo at han har problemer med tankekjør og mye kaos inni seg. Håper han slipper seponeringsproblemer... Hun sa også at han hadde et snev av schizotyp lidelse,hva nå enn det betyr,hørtes rart ut med et snev. Gud det er jo så mye med han. Håper det går bra å seponere medisinene. Tror ikke alltid behandlingsapparatet vet best,mister mer og mer troen på dem ettersom årene går. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313248-usikker-p%C3%A5-alt/#findComment-2555899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minamia Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har faktisk tenkt på det jeg også,at han burde prøve antipsykotika kanskje,merker jo at han har problemer med tankekjør og mye kaos inni seg. Håper han slipper seponeringsproblemer... Hun sa også at han hadde et snev av schizotyp lidelse,hva nå enn det betyr,hørtes rart ut med et snev. Gud det er jo så mye med han. Håper det går bra å seponere medisinene. Tror ikke alltid behandlingsapparatet vet best,mister mer og mer troen på dem ettersom årene går. Jeg skjønner godt at du er skeptisk til behandligsapparatet. De har ikke alltid like peil. Samtidig høres det ut som om sønnen din har en omfattende eller komplisert kombinasjon av diagnoser eller problematikk. Og de blir vel det beste som er tross alt. Det er så ubeskrivelig vondt når ungen din lider. Jeg vet hvor bekymret og trist du må føle deg. Det er slik en tærende og ensom smerte. Og man blir så redd for at det ikke skal bli bedre. Man vet ikke hva man skal gjøre. Ingen ting kan noensinne bli bra når ungen lider slik. Sånn kjennes det ut for meg:o( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313248-usikker-p%C3%A5-alt/#findComment-2556084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg skjønner godt at du er skeptisk til behandligsapparatet. De har ikke alltid like peil. Samtidig høres det ut som om sønnen din har en omfattende eller komplisert kombinasjon av diagnoser eller problematikk. Og de blir vel det beste som er tross alt. Det er så ubeskrivelig vondt når ungen din lider. Jeg vet hvor bekymret og trist du må føle deg. Det er slik en tærende og ensom smerte. Og man blir så redd for at det ikke skal bli bedre. Man vet ikke hva man skal gjøre. Ingen ting kan noensinne bli bra når ungen lider slik. Sånn kjennes det ut for meg:o( Ja,det er utrolig vondt,vil jo bare at han skal få et godt liv,det blir til at jeg går og tenker på det hele tiden. I alle fall nå som alt er så usikkert igjen,det hele begynte jo i barnehagen så jeg syns de burde få fingeren ut. Men det er vel ikke så lett det med diagnostisering,har forståelse for det,men når jeg tenker tilbake på alt tull han har vært gjennom,flere år med leketerapi hos sosionom uten resultat,hva var vitsen med det liksom,får lyst å saksøke hele hjelpeapparatet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313248-usikker-p%C3%A5-alt/#findComment-2556305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.