Gjest tannkrem Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei NHD, jeg har et problem, min psykopatiske og maniske samboer tok abort i november da hun var 3,5 måneder på vei, selv om jeg tryglet og ba henne om å la være. Jeg har tatt beroligende medisiner bla. vival, og vært sykemeldt fra jobben, mine foreldre tok fri for å pleie meg. Jeg har nå i august truffet en ny jente, vi har det fint og koselig sammen, men da hun tok initiativ til sex, trakk jeg meg unna, jeg føler at jeg ikke orker, av frykt for at dette skal skje på ny, og da dette minner om produksjonsforsøk, abort, og at vi hadde planlagt babyseng og tapet. Jeg orker liksom ikke og dette gjør meg kvalm. Jeg har på en måte fremdeles seksuallyst da jeg legger merke til flotte jenter, men føler liksom ikke for å innvolvere meg i slike situasjoner. Jeg er jo redd for å få ett stri-grine og hyleanfall igjen som jeg trenger vival og annet beroligene for i en slik situasjon Men man kan jo ikke la være resten av livet hvis man vil ha et forhold og stifte familie en dag, hvordan kan jeg komme over dette og komme over denne bøygen, og igjen få et naturlig og avslappet forhold til dette. Finnes det gode behandlere du kan anbefale, terapi, tabletter? Jeg sliter også med mye selvdestruktive tanker............... Det er ikke mange som vet om det, jeg kunne aldri leve med denne skammen og faktisk er vel mor min den eneste som har empati og medfølelse nok til å kunne forstå hvordan jeg har det..har du noe råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313253-problemer-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Var det noen som tok vare på samboeren din? Hvorfor ville du ha barnet? Mødre stiller alltid opp - ikke regn med at andre skal gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313253-problemer-nhd/#findComment-2555824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.