Gå til innhold

problemer - til good times

Anbefalte innlegg

Gjest tannkrem

det var ikke og har ikke vært noe behov for å ta vare på samboeren min som forøvrig har 6 søsken, to foreldre og 2 venninnner, hun har ikke hatt noe vondt i forhold til dette, tvert imot gned hun aborten inn med rå sadisme pr telefon 3 ganger, og har terrorisert meg med spydige meldinger, hun er kjepphøy og arrogant og angrer ingenting (jeg er en trofast og snill og omtenksom mann forøvrig) dette skyldtes en liten fillekrangel, der jeg kom i skade for å nevne navnet på en person som hun etter all sannsynlighet har hatt en affære med, (og som har sendt en del flørte, slibrige og sex meldinger til henne). Hun forventet i fullt alvor at jeg skulle finne meg i og godta at hun skulle ta abort, men fortsette forholdet, og vente i 8 år med familie (det var først på dette tidspunktet jeg forstod at hun faktisk var psykopat) men det ringte jo en bjelle da hun ville ta abort for at vi skulle få råd til å bygge garasje og bygge på huset.... Synes vi liver i en veldig dyssosial verden jeg, skulle ønske det ikke var slik, skulle ønske det fantes et lite land, et tilfluktsted for snille folk som meg, eksempelvis Rjukan, Voss, Oltedal, Gotland, eller noe sånn, der vi kunne rømme langt ort fra alle de dyssosiale og der de dyssosiale ikke hadde adgang, et sted kun for snille folk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313254-problemer-til-good-times/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...