Gå til innhold

Jeg blir nærmest psykotisk av Stilnoct!!

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som blir helt gal i hodet når jeg tar Stilnoct?

Jeg hører/ser at tingene rundt meg snakker til meg, og jeg svarer faktisk tilbake! Plutselig kan jeg rope ting ut... skjønner ingenting jeg. Tør ikke å si det til legen, for det er nemlig den eneste lille fillepilla jeg får. Og jeg sovner jo av den etterpå.

Kan det komme av at jeg har misbrukt piller (alt av b-preparater) tidligere? Men det er jo åtte år siden. Skulle få prøve denne nå, siden jeg har søvnproblemer. Men må vel tilbake til Vallerganen skal dette fortsette... Det er ikkeno moro.

Fortsetter under...

Gjest hypnagoge

Jeg har også hatt denne bivrikningen på diverse sovepiller, nå har jeg det aldri. Hadde det en gang når jeg skiftet fra imovane til apodorm det siste året. Det kan sammelignes med det som heter hypnagoge hallusinasjoner. Hallusinasjoner som oppstår i overgangen fra våkenhet til søvn. Jeg kunne også se og høre personer og jeg kjente ikke kroppen min når jeg tok på den. Skremmende, men etter hvert ble det egentlig mer spennende. Desverre har denne bivirkningen godt over på meg:-) Det morsomste husker jeg var at jeg pleide å begynne å sveve opp fra sengen min, var helt vektløs og det føltes så ekte som det kan gjøre.

Jeg har også hatt denne bivrikningen på diverse sovepiller, nå har jeg det aldri. Hadde det en gang når jeg skiftet fra imovane til apodorm det siste året. Det kan sammelignes med det som heter hypnagoge hallusinasjoner. Hallusinasjoner som oppstår i overgangen fra våkenhet til søvn. Jeg kunne også se og høre personer og jeg kjente ikke kroppen min når jeg tok på den. Skremmende, men etter hvert ble det egentlig mer spennende. Desverre har denne bivirkningen godt over på meg:-) Det morsomste husker jeg var at jeg pleide å begynne å sveve opp fra sengen min, var helt vektløs og det føltes så ekte som det kan gjøre.

Nå lo jeg. Så godt å høre at det er noen som har hatt noe lignende. Det kan bli morsomt, ja. Men føler meg trøstet over at det mulilgens går over.

Annonse

Denne bivirkningen er det mange som har av stilnoct. Hadde den selv. Men hvorfor får du stilnoct av legen din når du har misbrukt piller før?

Jeg får en bitteliten dose av disse pillene for å ta når jeg har pause fra Vallergan. Siden jeg har vært clean i åtte år får jeg det.

Synes du det var ille kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...