Gå til innhold

latteranfall uten grunn

Anbefalte innlegg

Gjest iskrem79
Skrevet

exen min fikk av og til latteranfall uten grunn, hun kunne se rett på meg og få latteranfall uten grunn. og uten å oppgi noen grunn. vet ikke om det var å leke med meg eller ikke, men det var såpass spesielt at jeg ikke har opplevd maken, kan dette være en manisk tilstand?

Videoannonse
Annonse
Gjest D*lilith
Skrevet

Tror det er helt normalt.

Før fikk jeg ofte latteranfall uten grunn,var livredd jeg skulle få det på møter og sånt. Men gud så befriende og deilig det var,bare le,le og le : D

Skrevet

Jeg har ved et par anledninger fått latteranfall helt uten grunn. Dette er veldig lenge siden. Den ene ganga gikk latteren over i hysterisk gråt, skjelving og hjertebank. Jeg ble veldig redd. Har ikke opplevd det siden, og det er jeg veldig glad for.

Gjest imzedimze
Skrevet

er ikke det vanlig da, iallfall mens man er fjortis

Skrevet

Venninna mi ble sånn av P-piller, hun begynte plutselig å le, skikkelig hysterisk latter og tårene trillet, så gikk det over i gråt og hun gråt og gråt uten å skjønne hvorfor.

Veldig slitsomt for typen hennes, han skjønte ikke bæret, ikke vi rundt henne heller, og aller minst henne selv, men det sluttet da hun skiftet prevensjon, takk og lov!

Skrevet

Jeg kan få latteranfall av alt og ingenting når jeg er skikkelig sliten og utkjørt. Ganske pinlig... Spesiellt når jeg står i butikkø feks. og spruter ut i latter. En gang jeg var skikkelig på tryne og innlagt, fikk jeg ikke sove om natten fordi gardinene fikk meg til å le. Jeg tok dem ned, og la dem under senga, men da lo jeg enda mer.

Gjest imzedimze
Skrevet

Venninna mi ble sånn av P-piller, hun begynte plutselig å le, skikkelig hysterisk latter og tårene trillet, så gikk det over i gråt og hun gråt og gråt uten å skjønne hvorfor.

Veldig slitsomt for typen hennes, han skjønte ikke bæret, ikke vi rundt henne heller, og aller minst henne selv, men det sluttet da hun skiftet prevensjon, takk og lov!

ah latteranfall av p-piller fikk jeg og, første merket jeg prøvde. var utrolig deilig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...