Gå til innhold

Skremmende og befalende..

Anbefalte innlegg

Jeg tar medisinen min men av og til nekter jeg.. men har tatt de nå i det siste, men nå snakker stemmene til meg.. de befaler meg om ting jeg ikke vil gjøre.. i dag befalte de meg om å ta livet av meg.. det var rett før jeg gjorde det også.. men jeg klarte heldigvis og ikke gjøre det.

Jeg mener bestemt at det er noen som tar på meg av og til.. har skjent det flere ganger nå i det siste.. men når jeg skikker meg rundt er det ingen der.

Og en merkelig lukt som ingen andre skjenner som tydelig jeg skjenner, men som jeg ikke vet hvor kommer fra.

Jeg går og innbiller meg at jeg stinker..

Og når jeg sitter alene hører jeg av og til navnet mitt bli hvisket inni øret, og jeg får en sterk fornemmelse av at det er noen som skikker på meg, og som er i nærheten.

Det har også komt inn en liten gutt i bilde, han er ca 8-9 år gammel, lyst hår og har briller, så jeg vet ikke om hun gamle damen jeg ser er i slekt med denne gutten.

Jeg er ofte i konflikt med mennesker fordi jeg innbiller meg at dem er ute etter meg for å gjøre meg til en selvmordskandidat, eller at dem er ute etter å drepe meg med gift.

Legen min sier at han tror det er en sykdom, men vil ikke si hva.. derfor har han henvist meg til psykolog.

Disse symptomene har jeg hatt siden jeg var 15 og et halvt og nå er jeg 17 år og 2 måneder.

Kan det ha seg slik at hvis jeg har en sykdom at den er kronisk?

Noen langvarig?

Evt. Hva slags sykdom kan det være snakk om?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313316-skremmende-og-befalende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før i tiden ble schizofrenidiagnosene holdt hemmelig for pasientene. Hvis det er tilfellet i din sak er det hårreisende! Slikt burde ikke lenger forekomme.

Jeg vet selvsagt ikke om det er tilfelle, for det kan jo være usikkerheter. Men jeg syns dette minner veldig om det jeg har lest om schizofreni.

Det er en alvorlig sykdom, men hvis du er villig til å ta imot hjelp vil du sannsynlig bli langt friskere enn du er nå! =)

Mye av grunnen til at den sykdommen er så alvorlig er at pasientene ikke tar imot hjelpen de får... som blant annet innebærer å jevnlig ta medisiner...

Jeg håper du får bedre hjelp snart. =)

Bra svar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...