Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Steinflink! :) Jeg er imponert! Jeg tar bare 10 repetisjoner... :(

Flink du også! Jeg er jo litt høyere og litt tyngre enn deg, så jeg har sikkert litt fordel av det når jeg trekker ned - men det er en av øvelsene hvor jeg virkelig merker fremgang!

Også beinpressen - der tok jeg 100 kilo på fredag (begynte på 70 kilo der), men jeg var skjelven i lår og knær hele resten av dagen, og litt i går også.

Og så tok jeg en ny øvelse - for innside lår og for utside lår. Har ikke brukt det apparatet før. Med det resultat at jeg har hatt ilnærmet gansperre hele helga.... Så de musklene trengs å trenes! I morra er det på'an igjen :-)

Vet du forresten om lege kan henvise trening, altså på et slikt treningssenter hvis det kan være med på å forbedre pasienten? Jeg fikk jo foreskrevet fysioterapi fra legen - og fys. anbefalte styrketrening - mot ryggplagene mine - og de har jo omtrent forsvunnet nå. Nå gjelder det ikke meg, men min kjære. Ikke for rygg, men psykisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313383-mariaflyfly/#findComment-2557845
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...