Gå til innhold

Kroppspråk

Anbefalte innlegg

Gjest tolkeren
Skrevet

Hvordan tolker dere det når en mann sitter tilbakelent i en stol med hendene bak hodet, en autoritetsperson.

Betyr det: A -jeg synes du er kjedelig

B -jeg er sterkere enn deg ?

flere forslag ?

Videoannonse
Annonse
hidi, the scorpion
Skrevet

C han lytter og er mottagelig for idèer D han er avslappet og komfortabel

Aliza1365380759
Skrevet

At han har tillit til deg og det du sier.

Skrevet

C: -Jeg markerer min autoritet over deg, men er villig til å høre hva du har å si (bare gjør det kjapt, så jeg kan få begynt med viktigere saker)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

C: -Jeg markerer min autoritet over deg, men er villig til å høre hva du har å si (bare gjør det kjapt, så jeg kan få begynt med viktigere saker)

Anonym 82 kombinerer her tolkerens alternativ B (som er det viktigste) med hidis alternativ C. Denne kombinasjonen ser jeg som den mest sannsynlige/korrekte i følge lærebøker i kroppsspråk.

Gjest Valnøtt
Skrevet

Hvis jeg sitter sånn så betyr det at jeg har vondt i nakke og skuldre, og det er et avbrekk fre skjermen å legge armene slik mens jeg snakker med deg. Dessuten at relasjonen med deg er så avslappet at jeg kan sitte slik.

Men det er hvis det er meg da.

Gjest tolkeren
Skrevet

C han lytter og er mottagelig for idèer D han er avslappet og komfortabel

Takker for alle svarene. Jeg tror du har rett igjen NHD ;-)

(har vært på jobbintervju)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...