Gjest Cezzy91 Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Hei, jeg har nå slitt med mine psykotiske symptomer i over et år, kan det ha noe med at det er kronisk? Jeg har ikke blitt bedre.. helst bare mye verre. Har du noe peiling på om dette skyldes en sykdom.. og evt. hvilken sykdom? Hilsen en som lurer.. Takknemmlig for svar NHD! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Hvilken diagnose har du fått? Har du fulgt behandlingsanbefalingene i denne tiden? 0 Siter
Cezzy Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Hvilken diagnose har du fått? Har du fulgt behandlingsanbefalingene i denne tiden? Jeg har ikke fått noen diagnose enda.. Eller jeg har fått atypisk autisme.. men psykologer og leger tror jeg lider av psykose, men jeg lurte bare på om hvis dette er psykose.. hvorfor varer den så lenge?? kan dette være kronisk? Noe alvorlig? 0 Siter
Gjest minamia Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg har ikke fått noen diagnose enda.. Eller jeg har fått atypisk autisme.. men psykologer og leger tror jeg lider av psykose, men jeg lurte bare på om hvis dette er psykose.. hvorfor varer den så lenge?? kan dette være kronisk? Noe alvorlig? Hvis du ikke bruker medisiner mot psykose på regelmessig basis, kan det være en forklaring på manglende bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.