Gå til innhold

Benzodiazepiner og effekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gangen jeg tok en valium eller en rohypnol følte jeg meg meget komfortabel, avslappet og en "light" eufori. Nå merker jeg aldri denne effekten til tross for at det kan gå meget lang tid mellom hver gang jeg tar en benzo. Da snakker vi måneder,år så toleransen skulle jo ikke være en faktor. Men på meg virker det som om kroppen likevel "husker" benzodiazepiner og derfor ikke gir noen av disse virkingene.

Videoannonse
Annonse
Gjest klokka20.04
Skrevet

du. jeg bruker og av og til benzor som signatur, rart at det går an at flere bruker samme. Får som regel melding om at det er opptatt???

Gjest Moderator
Skrevet

du. jeg bruker og av og til benzor som signatur, rart at det går an at flere bruker samme. Får som regel melding om at det er opptatt???

Hver bruker kan kun ha ett nick reservert for eksklusiv bruk. Dersom ingen for tiden har reservert "benzor", kan hvem som helst benytte. det.

Skrevet

Du får reservere det nicket du ønsker å bruke da, så slipper du problemstillingen med at andre bruker det...

Gjest klokka20.04
Skrevet

Du får reservere det nicket du ønsker å bruke da, så slipper du problemstillingen med at andre bruker det...

gjør ikke meg noe, bare trodde ikke det gikk an. Har fått opptatt endel ganger ved å forsøk på ny signatur

Skrevet

Min erfaring er at man kan reagere ulikt. Som deg ble jeg "ruset" første gang jeg brukte Vival. I ettertid har jeg opplevd begge deler, ingen spesiell reaksjon (vel kroppen og hodet slapper av) andre ganger kommer "rusfølelsen". Jeg foretrekker den første reaksjonen, hvor preparatet gjør det den skal uten at jeg flyr rundt i halvsvime.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...