Gå til innhold

NHD beroligende ved behov?

Anbefalte innlegg

Gjest Grønn iris
Skrevet

Jeg lurer på om det finnes noen beroligende ikke avhengighets skapende tabletter jeg kan ta ved behov.

Jeg er i 100 prosent jobb men er sykemeldt for øyeblikket og håper på å komme meg tilbake så fort som mulig. jeg vet at desto lenger jeg er borte fra jobben, desto værre blir det å starte på igjen.

Jeg mener at jeg generellt sett fungerer greit, men i det siste (kanskje nå tre uker) har presset vært økende og jeg er så stressa at jeg ikke får roet meg ned men utagerer med sinne, har lett for å ta til tårer og har også mere tvangstanker nå, noe jeg ikke er så mye plaget av ellers. Jeg går gjennom svært mye nå på kort tid...

Når ting er på det værste er det bare datteren min og jobben min som hindrer meg fra å gjøre noe destruktivt. (Datteren min bor i fosterhjem men jeg vet at jeg er viktig for henne likevel, da jeg har henne på overnatting en helg i mnd. og jeg får mye motivasjon av å tenke på henne, jeg tenker alltd på å få til et kvalitets samvær og være et så godt som mulig forblide for henne)

Det er ikke noe gøy at jeg faktisk ikke bryr meg om samboeren min i det hele tatt da.

Jeg er bare utslitt. Jeg orker nesten ingen ting Jeg er matt og tom.

Jeg tar ingen medisiner til daglig, men føler behov for beroligende når alt står på som værst, siden samboeren min ikke takler det så bra når jeg får raseri anfall og gråter. Han føler at jeg vil at han skal tro han skal ha skylda og bla bla bla... Det værste er at for å stoppe hele greia er alt han kan gjøre å berøre meg. Da roer jeg meg ned tvert. Hver gang... Istedet går vi lange runder med diskusjoner og hodekamp...

Jeg orker ikke skrive mer nå.

Må kanskje nevne at jeg har eupf, men det er kanskje ikke nødvendig å nevne etter disse beskrivelsene :S

Finnes det er slikt preparat som jeg spør om her? Jeg bruker av og til 3 tabletter ibux, det hender det hjelper.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Noen med eupf har nytte av små doser Truxal i slike situasjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...